סכנין פנתה לקלאודמיר, אקפביו חתם וחלאיילה האריך חוזה

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | דני מרון

הקבוצה מהמגזר פנתה רשמית לקשר הברזילאי ובמועדון כבר מתלהבים: "אחד הקשרים הכי טובים בליגה". חלוץ קטמון סיכם, הקפטן חתם לעונה, גם פלאח ימשיך בקבוצה. וגם: במועדון גיחכו על ההצהרה של פיראס מוגרבי

(גודל טקסט)

בני סכנין תפתח את אימוניה ביום שלישי הקרוב ועד אז מקווים במועדון לצריף רשמי את הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה, ששיחק בעונה החולפת בבית"ר ירושלים וקיבל הצעה רשמית להצטרף. אנשי המועדון והמאמן שוחחו עם השחקן ועם נציגיו בימים האחרונים, זאת לאחר שהמתינו לסיום השיחות בינו לבין הפועל חיפה. כפי שפורסם בספורט1, הנהלת סכנין שוחחה עם בני בן זקן כשהאחרון חתם וביקשה ממנו לסייע בצירופו של קלאודמיר ששיחק תחתיו בעונה שעברה בבירה.

קלאודמיר, שהמתין להצעה ממחזיקת בהגביע, קיבל היום כאמור את ההצעה הרשמית לשנתיים מסכנין ובקבוצה סיפרו: "מדובר באחד הקשרים הטובים בליגה והוא יהיה רכש מצוין". בנוסף, סכנין הודיעה הערב (ראשון) על כך ששחקן הרכש הראשון הוא החלוץ ג'ורג' אקפביו בן ה-26, ששיחק בעונה שעברה בהפועל קטמון והרשים את המאמן בני בן זקן שהחליט להחתימו. החלוץ סיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

אפקביו ינחת בימים הקרובים בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה. בנוסף בקבוצה הודיעו רשמית על החתמתו לעונה נוספת של הקשר והקפטן חאלד חלאיילה – לאחרונה ניהלו ראשי סכנין וחלאיילה מספר שיחות והגיעו לסיכום כי הקפטן ימשיך עונה נוספת בקבוצה.


מתקרב לסכנין. קלאודמיר (דני מרון)

מי שימשיך בקבוצה הוא סארי פלאח שהגיע לסיכום עם ראשי המועדון לאחר שהבלם אבו סלאח חתם בהפועל איכסל. מי שעתידו עדיין אינו ברור הוא כוכב הקבוצה פיראס מוגרבי. האחרון ביקש לעזוב, אך בסכנין גיחכו מדבריו והבהירו שאין טעם להתייחס לכך ברצינות. גורם במועדון סיפר לספורט1: "אם הוא רוצה ללכת, שיביא קבוצה שתשלם. יש לו חוזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי