רשמי: רומאריו פירס חתם לעונה נוספת במכבי פ"ת

רומאריו פירס
רומאריו פירס | האתר הרשמי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הברזילאי ימשיך לעונה שלישית בקבוצה וחמישית בליגת העל. במלאבס מצפים עוד היום לתשובה מהשוער האיסלנדי קריסטינסון

(גודל טקסט)

רומאריו פירס חתם הבוקר על חוזה לעונה נוספת, שלישית במספר, במכבי פתח תקווה, לאחר פגישה שנערכה בין יו"ר המועדון אבי לוזון, הקשר הברזילאי וסוכנו אבי נמני. בכך הגיעה סופית לסיומה סאגה ארוכה. הקשר בן ה-29, ששיחק במועדון בשנתיים האחרונות, בדק במהלך הקיץ אופציות מעבר לים, ובמועדון אף אפשרו לו להשתדרג כלכלית.


לפני כשבועיים קיבל את ההחלטה להמשיך, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, ובהמשך הצדדים הגיעו להסכמה על חוזה לעונה אחת. כעת, פירס, שהפך לאחד מעמודי התווך של הקבוצה, ימשיך במלאבס ויהיה הזר הרביעי בנוסף לתומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל ודידייה ברוסו. השוער האיסלנדי אוגמונדור קריסטינסון צריך להודיע לקבוצה עוד היום, אם יצטרף.


רומאריו פירס רשם 63 הופעות ליגה במדי מכבי פ"ת (77 בכל המסגרות) וכבש ארבעה שערים. הקשר הברזילאי הגיע בקיץ 2014 למכבי נתניה מהליגה הרומנית ואחרי עונה וחצי עזב אותה לטובת מכבי חיפה. אגב, פירס ישחק בעונה הקרובה תחת אלישע לוי, שהחליט לוותר עליו כשאימן את הפועל באר שבע והחתים במקומו את אובידיו הובאן.



בתוך כך, מכבי פתח תקווה פתחה בסדרת מבקדים גופניים לשחקני הקבוצה הבוגרת כחלק מתוכנית ההכנה לעונת הכדורגל 2018/2019, המבדקים נעשו בשיתוף פעולה של מערך הכושר במכבי פתח תקווה עם המרכז לפיתוח ספורטאים של Apex Sport Performance תוך שימוש במתקן האימונים המתקדם ובמכשור הטכנולוגי העומדים לרשותם במרכז, בין היתר נערכו לשחקני הקבוצה מבדקים של כוח, כוח מתפרץ, שינוי כיוון ומהירות.



שבתאי במהלך הבדיקות (מכבי פתח תקווה, רשמי)


בעניין אחר, במהלך הלילה התקבלה הודעה במשטרה על יריות לעבר ביתו של עמוס לוזון בפ"ת. מבדיקה שנערכה, לוזון אינו מתגורר כבר למעלה משנה בבית זה ומתגורר בארסוף, כאשר מי שמתגוררת שם היא גרושתו. במשפחת לוזון סיפרו כי לא ידוע להם מי מחפש לסגור חשבון עם עמוס, ושכרגע אין להם קצה חוט בנושא.כתבנו אלון חכמון מוסיף שהאירוע התרחש סמוך לשעה שתיים וחצי בלילה, כשרכב סמוך לביתו של לוזון נורה, כשככל הנראה הרכב שייך לבני משפחתו. במקביל, זמן קצר אחרי אותו אירוע התרחש אירוע ירי נוסף ברחוב המקביל בן צבי, אולם עד כה שם לא אותרה אושיה מוכרת שאפשר לקשר לאירוע. במשטרה בודקים האם הירי היה מכוון לשני יעדים שונים או שמא מדובר בהתנהגות בריונית ללא שום כוונה של גורם כלשהו שנמלט מהמקום. חוקרי המשטרה אספו את מצלמות האבטחה במטרה להתחקות אחר החשודים באותה שעה שהו בבית פרודתו של לוזון וילדיהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי