החלוץ ג'ורדן פושה מועמד להצטרף להפועל חיפה

ג'ורדן פושה
ג'ורדן פושה | מאור אלקסלסי

הצרפתי שהרשים במחצית השנייה של העונה ולא מרוצה מפיטורי טל בנין, נמצא ברשימת השמות של ניר קלינגר לחיזוק החלק ההתקפי. המאמן בודק אפשרות להחתים גם שחקן כנף

(גודל טקסט)

הפועל חיפה מחפשת חלוץ. לצד שביעות הרצון מהשארת רוב שחקני הסגל הבכיר כולל ראדו גנסארי, הצוות המקצועי מחפש שחקן התקפה נוסף שימלא את החלל שהשאיר אלון תורג'מן. האחרון כבש 17 שערים בכל המסגרות והיה בורג משמעותי בעונה הנהדרת שעברה הקבוצה. כעת, בודקים בחיפה אופציות לחיזוק ההתקפה פרט לאלי לאלבז שכבר חתם.

אחד השמות שעלו לאחרונה הוא חלוץ בני סכנין ג'ורדן פושה. האחרון הרשים במחצית השנייה של העונה, אבל העובדה שטל בנין פוטר גרמה לחלוץ לחשוב אם להישאר בקבוצה מהמגזר. בחיפה לא פסלו את האפשרות לצרף את פושה אם יקבל שחרור מסכנין. בסביבתו של השחקן אישרו הוא עשוי לבקש להשתחרר אם יקבל הצעה ראויה. אופציה נוספת שעלתה בחיפה היא הסטת עדן בן בסט לעמדת החלוץ וחיפוש שחקן כנף.

ראוי להזכיר שהאדומים ויתרו על יוסיפ איבנצ'יץ' והחליטו להמשיך עם שאר חמשת הזרים, כך שלקבוצה יש מקום לזר נוסף. פושה, 26, סיים את העונה הראשונה שלו בליגת העל עם 10 שערים – שלושה ברעננה ושבעה בסכנין. לפני כן כבש 67 שערים בשלוש עונות וחצי במדי מכבי הרצליה בליגה הלאומית.

בינתיים הקבוצה ממשיכה באימוניה ומחר תערוך אימון חגיגי לעיני הקהל באצטדיון בקריית חיים. בהפנינג יוצגו השחקנים, יתאפשרו צילומים של אוהדים עם שחקני הקבוצה וצילומים עם הגביע ותימשך מכירת המנויים לעונה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי