מוגרבי לא הגיע לאימון הפתיחה, אבו יונס טוען: הוא חולה

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | דני מרון

כוכב בני סכנין, ששמו נקשר בימים האחרונים לא הפועל באר שבע, לא התייצב ויושב הראש הבהיר: "הוא שחקן שלנו". בני בן זקן: "אני נרגש להיות כאן". חאלד חלאילה: "רוצה לזכות בתואר"

(גודל טקסט)
בני סכנין פתחה הערב (שלישי) את ההכנות לקראת עונת 2018/19 ללא פיראס מוגרבי שלא הגיע לאימון הפתיחה. כפי שפורסם אתמול בספורט1, לאחרונה החלו להתנהל מאחורי הגלעים טרייד במסגרתו כוכב הקבוצה אמור, שרוצה לעזוב, אמור לעבור לבאר שבע ומוחמד גאדיר יעשה את הדרך ההפוכה בתוספת של סכום כספי.


עוד לפני האימון, הקבוצה מהמגזר ערכה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה בה דיברו יושב הראש אבו יונס, המאמן בני בן זקן והקפטן הוותיק חאלד חלאילה.


אבו יונס פתח: "השאיפות של בני סכנים לא השתנו. בעונה החולפת לא הצלחנו והיעד זה להגיע לחלק העליון של הטבלה ואני מאמין שהפעם לא נאכזב. אנחנו צנועים, אבל גם ריאליים. יש קבוצות שהתקציב שלהן גבוה פי 10 משלנו וסיימו  בלי תואר. לצערי, בכדורגל יש אוהדי הצלחות. אני מקווה שנפתח את העונה בצורה, נצרף שחקנים והקהל יחזור".



על מהארן ראדי: "כל עוד זה לא סגור אז זה לא סגור, ככה זה בכדורגל. אנחנו במשא ומתן עם מספר שחקנים". על מוגרבי שכאמור לא הופיע לאימון הפתיחה: "פיראס שחקני של בני סכנין וכרגע הוא חולה. הוא יגיע לאימונים בהמשך".



המאמן בני בן זקן: "סכנין זה מועדון חשוב ואני נרגש להיות כאן. יש המון כוונות טובות לעשות דברים בכיף ובאהבה. זה מקום לחוץ, אבל יש לנו אפשרות לעשות העונה דברים טובים. צריך להתמקד בפן המקצועי למרות שיש רעשי רקע. אפשר לשנות סטיגמות".



הקפטן חאלד חלאילה: "גם אחרי 19 שנים, זה מרגש לפתוח העונה. אחת המטרות היא להחזיר את הקהל ואנחנו נחזיר אותו דרך תוצאות טובות. אני רוצה לזכות בתואר. אני חייב לקבוצה ולהנהלה וגם אם אעלה מהספסל אני תמיד אתן הכל".



"אפשר לעשות דברים טובים העונה". בני בן זקן (צילום: בני סכנין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי