חיימוב כועס על ראשי הפועל ב"ש ושוקל את עתידו בקבוצה

גיא חיימוב
גיא חיימוב | אריאל שלום

השוער ביקש לא לשחק ב-1:1 מול פוגון לאור רצון המועדון לצרף את שטקוס, מקורביו זועמים "אמרו לו שבונים עליו והבטיחו שמדובר בשמועות". גם גליקוס היווני על הכוונת של האלופה. קשר ניגרי מלילסטרום מועמד

(גודל טקסט)

שבוע לפני משחק החוץ מול פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות, הפועל באר שבע קיימה אמש (שלישי) את המשחק השלישי והאחרון שלה במסגרת מחנה האימונים בפולין וסיימה ב-1:1 מול פוגון שצ'צין מהליגה המקומית.

השבוע האחרון במחנה האימונים עמד בסימן הסערה סביב השוער גיא חיימוב, שגילה שראשי באר שבע מנהלים מאחורי גבו מגעים להבאת ארנסטס שטקוס, שוערה של הפועל חיפה. חיימוב, כך מספרים שחקנים בקבוצה, נראה פגוע מאוד בימים האחרונים ומצב רוחו שפוף מאוד. אמש אף פנה השוער לצוות המקצועי וביקש לא ליטול חלק במשחק האימון נגד פוגון, בשל מחול השדים וסערת הרגשות בה הוא נמצא. המאמן ברק בכר אכן כיבד את בקשתו של חיימוב ודודו גורש הוא זה שעמד בשער במשך 90 הדקות.

חיימוב, כך מספרים בסביבתו, שוקל את צעדיו ולוקח בחשבון כל תסריט אפשרי, כולל עזיבה. מקורב לשוער סיפר אמש לספורט1: "מה שעשו לגיא זו פשוט בגידה. אין מילה אחרת לתאר את המעשה הזה. אחרי שבעונה שעברה הוא היה שחקן מפתח באליפות של באר שבע, הציג יכולת מצוינת והיה השוער הישראלי שספג הכי מעט שערים, הוא בטח לא ציפה שיעשו לו דבר כזה. לפני חודש היו לו הצעות ממועדונים בכירים בישראל והוא ביקש לעזוב, אבל אמרו לו בכל תוקף שהוא לא משוחרר ושבונים עליו לעונה הקרובה. לפני מספר שבועות כשרק החלו השמועות בנוגע לשטקוס ובאר שבע, הוא קיבל הבטחה שאין כלום בשמועות הללו ומקומו בטוח, אז תאר לך איך הוא מרגיש היום כשהוא מבין שאכן יש מגעים ורוצים להביא עוד שוער על הראש שלו".


"לפני חודש היו לו הצעות ממועדונים בכירים ואמרו לו שהוא לא משוחרר" (אודי ציטיאט)

שחקנים בקבוצה ביקשו לחזק את חיימוב וניסו להרים את מצב רוחו, אך ללא הועיל. השוער כאמור יבחן בימים הקרובים את האפשרויות העומדות בפניו. בכל מקרה סוכנו של חיימוב, גלעד קצב כבר הצהיר שלא יסכים לכל מתווה של עסקה ולא בטוח שהשוער עצמו יסכים לעבור לקבוצה שיבחרו עבורו. במכבי תל אביב ובמכבי חיפה ימתינו להתפתחויות ואם חיימוב אכן יסיים את דרכו בבאר שבע, הוא עשוי לקבל פנייה רשמית מאחת מהן. 

בתוך כך, לספורט1 נודע שבנוסף לשטקוס, השוער היווני פנאיוטיס גליקוס (31) מפאוק סלוניקי הוא אחד המועמדים להצטרף אם גיא חיימוב יעזוב. גליקוס, שמשחק בפאוק מאז 2007 להוציא שנתיים השאלה, נעדר תשעה חודשים מהמגרשים בגלל פציעה קשה בברך. הוא חזר לסגל פאוק בפברואר, אך לא שותף במשחקיה עד תום העונה. לשוער חמש הופעות במדי נבחרת יוון, כולל אחת כמחליף ב-1:2 על חוף השנהב במונדיאל 2014. 

המאמן ברק בכר סיכם את מחנה האימון ואמר לאתר הרשמי: "אנחנו מסכמים מחנה אימונים טוב, בו גם עבדנו על הכנת השחקנים מבחינה פיזיולוגית וגם על הכנות מבחינה טקטית. כמו בכל מחנה אימונים היו דברים טובים יותר והיו דברים טובים פחות עליהם נמשיך ונעבוד. נחזור לארץ לקראת צמד המשחקים מול טאלין ונמשיך לעבוד כדי להגיע מוכנים".


יאפשר לשוער לעבור לאחת מבין מכבי ת"א ומכבי חיפה? בכר (לירון מולדובן)

בתוך כך, החליט המאמן להעניק לג'ון אוגו שבוע מנוחה נוסף לאחר המונדיאל וזאת לאחר העונה העמוסה שעבר השחקן. הקשר הניגרי יצטרף לקבוצה אחרי המשחק הראשון בחוץ מול טאלין במסגרת מוקדמות ליגת האלופות ויעמוד לרשות הקבוצה בגומלין שייערך בארץ.

בכר מעוניין לצרף לקבוצה קשר הגנתי שמסוגל לשחק גם כבלם במערך של חמישה בקו האחורי במידת הצורך. לאחר שאדי סילבסטרה נבחן ושוחרר, הקבוצה מנהלת מגעים עם הקשר הצרפתי רפידין עבדוללה (24), ששיחק בשנתיים האחרונות בקאדיס מהליגה השנייה בספרד ובעברו גם במארסיי ובלוריין. שם נוסף שעל הפרק הוא זה של הניגירי איפאני מתיו (21), שחקנה של לילסטרום הנורבגית. הכישרון הצעיר רשם 53 הופעות ליגה בנורבגיה בהן כבש שמונה שערים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי