הצוות המקצועי של הפועל ת"א מתנגד להחזיר את בן רייכרט

בן רייכרט
בן רייכרט | טוויטר

גורמים שונים מנסים לשדרך בשנית בין הקשר שהעברתו לבית"ר ירושלים לקבוצתו האהודה, אולם קובי רפואה מסרב בשלב זה לצרף את השחקן שירד ליגה גם בעונה האחרונה. במועדון אמרו: "ניפגש בקרוב עם ראדי וז'אורז'יניו"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תמריא בעוד עשרה ימים למחנה אימונים בפולין ובקבוצה מקווים להתקדם עד אז עם בניית סגל השחקנים, כאשר המאמן קובי רפואה מבקש זרים וישראלים שישלימו את הסגל לקראת משחקי ההכנה הראשונים לעונה.

בימים האחרונים נעשים מאמצים על ידי גורמים שונים להחזיר את הקשר בן רייכרט שהעברתו לבית"ר ירושלים כשלה לאחרונה. רייכרט עזב לבלגיה לאחר שהקבוצה ירדה לליגה הלאומית ובעונה שעברה נשר לליגה הלאומית עם הפועל עכו.

נכון לעכשיו הצוות המקצועי הבהיר לראשי המועדון כי אינו מעוניין בשרותיו של השחקן שהגיע כמעט לכול משחקיה הביתיים של הפועל תל אביב בעונה שעברה, מאז חזר לישראל, ומאוד רוצה לשוב וללבוש אדום.


רייכרט. לא פעם הגיע לצפות בהפועל תל אביב מהיציע (דני מרון)

על נושא הרכש שאינו מגיע אמר גורם במועדון: "רשימת השחקנים המבוקשים נמצאת אצל ראשי הקבוצה והנושא נמצא בטיפול. ברור שיש מו"מ עם שחקנים, נפגש בימים הקרובים עם מהראן ראדי וז'אורז'יניו ונראה איך מתקדמים מול עומר דמארי. יש עוד שחקנים שהפועל תל אביב חושבת עליהם וברור שלא כולם יהיו בקבוצה".

עד כה הצטרפו לקבוצה הקיץ רוג'ר ברנרדו, רז כהן, רובי לבקוביץ', רועי זיקרי, ירין פרץ ועמירן שקלים. המגן עבדי פרחאת ששב לקבוצה מהשאלה בהפועל עכו, סובל משבר ברגל ונמצא בשלבי החלמה, כך שהוא ישוב רק בעוד כחודש לפעילות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי