בכורה לקראמר ב-0:4 של מכבי חיפה על הפועל איכסל

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | ערן לוף

הירוקים סיימו את מחנה האימונים הראשון עם ניצחון מוחץ על העולה ללאומית. רוטן: "הסגל לא סופי, אבל נגיע מוכנים לפתיחת העונה. השחקנים שבאו בגישה נכונה". במועדון מקווים לצרף את אולסק לפני היציאה להולנד

קבוצות: הפועל איכסל
(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה הערב (רביעי) את מחנה האימונים הראשון שלה העונה שנערך במשך ארבעה ימים בכפר גלים. לאחר שמוקדם יותר היום התקיים אימון הבוקר, הירוקים הביסו 0:4 את העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל איכסל.


מוחמד עוואד כבש צמד ב-20 הדקות הראשונות ובהמשך ביצע המאמן פרד רוטן מספר שינויים כשגם שחקן הרכש החדש מיכאיל קראמר שותף. שון ויסמן וסאן מנחם הוסיפו שערים משלהם וקבעו את תוצאת המשחק.



הרכב מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מבוקה, עופרי ארד, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, נטע לביא, שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, מוחמד עוואד, שון וייסמן.



דקות ראשונות בירוק. קראמר (ערן לוף)


במועדון הביעו שביעות רצון מהמחנה, אך אנשיו מודעים לכך שהסגל עדיין לא סופי ומקווים כי עד למחנה האימונים בהולנד בשבוע הבא יצטרפו לפחות שני שחקנים. בין השאר רוצים בקבוצה קשר אחורי ומצפים לסגור את העסקה מול מכבי נתניה על ניקו אולסק. גם הקשר סינטיהו סלליך צפוי לחתום רשמית על חוזה עד סוף השבוע.


הבוקר שוחח לראשונה המאמן פרד רוטן ואמר: "אני מברך אתכם שוב במגרש האימונים שלנו ואסביר מה אנחנו עושים. זה טרום עונה וכולם חזרו וכולם בריאים. מבחינתי טרום עונה חשוב. עבדנו עשרה ימים מאוד קשה ובשבוע הבא נגביר את הקצב במחנה האימונים. אני מרוצה מהסגל שבאו בגישה נכונה. הסגל לא מוכן, אבל נגיע מוכנים לפתיחת העונה ואז נדבר בהצהרות".


רוטן.
רוטן. "טרום עונה זה חשוב" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי