כץ יכריע: המילה שלו מול הסוכן של קליימן או הרצון של קלינגר

יואב כץ
יואב כץ | אריאל שלום

סאגת השוער בהפועל חיפה טרם ירדה מהפרק. המאמן מתעקש לסגור עם חיימוב, למרות שהבעלים סיכם עם קליימן שמצידו חושש להגיע בניגוד לרצון של המאמן. "נקווה שתהיה כאן מקצועית ולא משחקי אגו", אמר גורם במועדון

(גודל טקסט)

הסערה הגדולה סביב עמדת השוער בהפועל חיפה צפויה להימשך גם היום (חמישי), אך נראה כי ההכרעה בכל מקרה תתקבל ביממה הקרובה. כזכור, הקבוצה נפרדה אתמול מהשוער הליטאי ארנסטס שטקוס שעבר להפועל באר שבע והבעלים יואב כץ סיכם עם בוריס קליימן כמחליפו, אך לעומתו המאמן ניר קלינגר אינו מעוניין באקס בית"ר ירושלים ורוצה להעביר לחיפה את שוער האלופה גיא חיימוב.

במהלך הלילה נערכו עוד שיחות בין אנשי חיפה לחיימוב בהן הסכים השוער להגיע לקבוצה ואף קיבל הבטחה כי שכרו לא ייפגע אך במקביל כץ ללא ידיעת הצוות המקצועי סיכם עם קליימן. הבעלים אף הצהיר אתמול בלעדית בספורט1: "שטקוס עובר לבאר שבע, קליימן להפועל חיפה",  הצהרה שגרמה לסערה בחיפה ובמיוחד לצוות המקצועי שכלל לא ידע על הסיכום עם אקס בית"ר. קלינגר מצידו הבהיר כי רק חיימוב יהיה זה שיגיע לקבוצה כמחליפו של שטקוס וכעת צפוי להכריע כץ האם להתנער מהסיכום עם קליימן וללכת עם רצון המאמן שלו או להבהיר לקלינגר שקליימן יהיה שוער הפועל חיפה בכל מקרה. בסביבתו של קליימן עצמו חוששים שהגעה לקבוצה בניגוד לרצון המאמן תפגע בו.

"יש כאן סוגייה לא פשוטה מכיוון שכץ כבר סיכם עם קליימן ולא פשוט ללכת אחורה. בכל מקרה, התקווה שתהיה כאן החלטה מקצועית ולא משחקי אגו. קליימן שוער מספיק טוב ואם הוא מתאים לבית"ר, הוא מתאים גם להפועל חיפה", אמר גורם במועדון שהוסיף: "מצד שני, החלטה מקצועית צריכה להיות רק של המאמן". בכל מקרה, נראה כי גם במידה שגם אם כץ יחליט ללכת עם קליימן, המאמן לא צפוי להתפטר מתפקידו וכבר מחר יתייצב למשחק האימון של הקבוצה מול הפועל חדרה.

במקביל, קלינגר ממשיך בחיפוש אחר מגן ונראה כי ההתפתחויות האחרונות ובעיקר העובדה ששטקוס שהיה שוער זר יוחלף ככל הנראה בישראלי, תקדם את הגעתו של מיהאי קורהוט לכרמל. האחרון מוכן להתפשר מעט בכדי לחתום בקבוצה ונראה כי יוריד מעט בדרישותיו הכספיות במידה שיקבל חוזה לשנתיים. בנוסף, קלינגר יקבל החלטה לגבי עמדת זר נוספת והכוונה להחתים את הקשר קלאודמיר פריירה או חלוץ זר.


קליימן. יגיע או לא יגיע להפועל חיפה? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי