במכבי פ"ת ינסו להחזיר את גידי קאניוק עד אמצע השבוע

גידי קאניוק. לוהטים
גידי קאניוק. לוהטים | צילום: עדי אבישי

המאמן אלישע לוי לוחץ לראות את הקשר שב הביתה, גורמים במועדון מדווחים כי הסיכוי שזה יקרה עלה משמעותית. בקבוצה ימתינו עד יום ראשון לשוער אוגמונדור קריסטינסון

(גודל טקסט)

האם גידי קאניוק בדרך חזרה למכבי פ"ת? בימים האחרונים מתנהלות שיחות קדחתניות בנושא בין נציגי השחקן לבין ראשי המועדון כשגם המאמן אלישע לוי מאוד רוצה לצרף את הקשר ואף הביע זאת בשיחות במועדון.


כפי שפרסמנו, כבר בחודש אפריל פנה היו"ר אבי לוזון במהלך הבוררות בין הצדדים והציע לו לחזור בחוזה לשלוש עונות בתמורה לביטול התביעה. אז פסל קאניוק את האופציה, אך בימים האחרונים הנושא שוב חזר לסדר היום. לכל הצדדים ברור כי חוזה ארוך טווח פחות ריאלי בגלל החוזה שיש לשחקן בפחטאקור האוזבקית, אך לא מן הנמנע שבסופו של דבר בפ"ת יתפשרו על חוזה לעונה.


בכל אופן, שני הצדדים אישרו כי עד תחילת השבוע צפויה להיות הכרעה בנושא: האם הקשר, שלא מעוניין כרגע לחזור לאוזבקיסטן יחזור לקבוצה מיבשת אסיה או דווקא למלאבס כאשר לספורט1 נודע מגורמים המקורבים לעסקה, שהסיכויים עלו.


בקבוצה ערכו הבוקר אימון כושר בחוף הים כשלאחריו ייצאו ליום חופש. ביום שלישי הקרוב יפגשו הבחורים של אלישע למשחק אימון את הפועל בני לוד, משחק אשר יתקיים במגרשה הביתי של האחרונה.


ומה בנוגע לשוער אוגמונדור קריסטינסון? כפי שפורסם לראשונה בספורט1 ביום שלישי, מאבק על עמלת סוכנים מעכב את ביצוע העסקה, כאשר במועדון מאסו בסחבת והבהירו כי הדדליין מבחינתם לביצוע העסקה הוא יום ראשון הקרוב. במידה שלא, יעברו לחיפושים אחר שוער אחר, שבכל מקרה צפוי להיות זר.



קריסטינסון. הדדליין ביום ראשון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי