נציגיו של מנדג'ק טוענים: לא קיבלנו הצעה כספית ממכבי חיפה. זנטי חתם

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | AFP

הירוקים אישרו כי הם מעוניינים בקשר הקמרוני של ספרטה פראג, אך בסביבתו אמרו: "נדון בכך כאשר נקבל הצעה כספית". סאגת הקשר הגיעה לסיומה. קלאוס לא ייצא למחנה האימונים, תיערך שיחה עם אוחנה בנוגע לעידן ורד

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תצא מחר (שני) למחנה האימונים הרשמי בהולנד והערב פרסם המועדון את הסגל שימריא, כאשר פרט לחלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס כולם ייצאו עם הקבוצה. האחרון כבר מזמן קיבל הודעה כי אינו בתוכניות של הקבוצה ולכן יישאר בארץ וימשיך באימוני כושר בכפר גלים. המגן עומרי בן הרוש קיבל הודעה דומה לחפש קבוצה, אבל ייצא להולנד ולא מן הנמנע כי יקבל הזדמנות נוספת מהצוות המקצועי.

בצהריים הודיעה הקבוצה על החתמתו של עמית זנטי על חוזה חדש, ובזאת באה לסיומה סאגה ארוכה בין השחקן למועדון. זנטי חתם על חוזה לשלוש עונות עם אופציה לשנתיים נוספות, ויצטרף למחנה האימונים. הוא אמר לאחר החתימה: "אין מאושר ממני להמשיך במכבי חיפה, המועדון בו גדלתי. לאורך כל הזמן הזה של המשא ומתן היה חשוב לי להישאר בשביל הקהל הגדול הזה ואני אעשה הכל על מנת לשמח אותם".

מעבר לכך, בחיפה רוצים לקדם גם עסקאות נוספות ולהוסיף מספר מקסימלי לשחקנים שיצטרפו למחנה האימונים בהולנד. בין השאר במועדון מחכים להתפתחויות בגזרתו של הקשר ג'ורג' מנדג'ק מספרטה פראג. הירוקים אישרו כי הם מעוניינים בקשר האחורי, אבל נציגיו של השחקן טוענים כי בשלב זה לא הוגשה שום הצעה רשמית. "במידה ונקבל הצעה כספית אז נדון בכך", אמרו מקורביו של השחקן. בנוסף, בחיפה רוצים לקדם את עסקת עידן ורד מביתר ירושלים ומתכוונים לשוחח בנושא עם אלי אוחנה השבוע. בכרמל מקווים כי לאור הבעיות הכלכליות בבירה יסכים אוחנה למתווה של הירוקים ויקדם את העסקה. "אם אוחנה ייתן אור ירוק, אפשר לסגור את העסקה תוך ימים בודדים" אמרו בחיפה.

מנדג'ק. רוצים לראות אותו לובש ירוק (AFP)
מנדג'ק. רוצים לראות אותו לובש ירוק (AFP)


סגל השחקנים למחנה האימונים:
אוהד לויטה, עמרי גלזר, גיל אופק, ארנסט מאבוקה, רז מאיר, אטיין ריינן, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, יונתן לוי, עמרי בן הרוש, סאן מנחם, גל אלברמן, עאיד חבשי, יהב גורפינקל, נטע לביא, עופרי ארד, ים כהן, טימוטי מוזי, רועי קהת, שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, קאיו אלבס, אופיר מזרחי, שון וייסמן, מוחמד עוואד, מיכיל קראמר, עמית זנטי, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי