בית"ר תמריא לגיאורגיה, האוהדים יירשמו מראש

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | עדי אבישי

בניסיון למנוע ונדליזם ונזקים המכוונים לאלי טביב ויפגעו במועדון, בבית וגן הודיעו לאוהדים המתכוונים להגיע למשחק נגד צ'יחורה במוקדמות הליגה האירופית כי הכניסה תהיה בחינם אך תותנה בחתימה על טופס מיוחד

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, שחזרה ביום שישי ממחנה האימונים בהונגריה, תמריא ביום שלישי הקרוב לגאורגיה לקראת משחק החוץ נגד צ'יחורה סצ'חרה הגאורגית במסגרת הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית. על פי הלו"ז שנקבע, יערכו הצהובים-שחורים אימון ביום שלישי בבוקר בבית וגן, ימריאו לגאורגיה בשלישי בערב ויערכו ביום רביעי אימון אחד באצטדיון בו יארח המשחק למחרת בחמישי. על פי המתוכנן, מיד בתום המשחק ימריאו הירושלמים בחזרה לישראל.

בבית"ר יש החוששים מכך שאוהדים שיגיעו למשחק בגאורגיה ינסו לגרום לנזקים כלכליים מכוונים בצורה כזו או אחרת לבעלים אלי טביב, דבר שבסופו של דבר יפגע במועדון עצמו, ולכן הוציאו הודעה שבה נאמר שהכניסה למשחק אמנם תהיה ללא עלות, אך כל אוהד שיבקש להגיע יצטרך לחתום על טופס מיוחד של הרשמה מראש בצירוף צילום דרכון והכניסה תהיה בכפוף לרשימות מסודרות ובהתאם להצגת הדרכון של אותם נרשמים מראש.

ההכנות להתמודדות נעשות תחת הקיפאון הכלכלי השורר במועדון וזאת לאור העובדה שלא ברור מהיכן יגיעו הכספים לטובת התפעול השוטף של הקבוצה בזמן הקרוב. הבעלים אלי טביב ומחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה נמצאים בנתק מוחלט ולא מדברים כלל. מצד אחד הצהיר טביב שהוא זז הצידה, אך במקביל הוא מסרב לחתום על מסמך ההתחייבות שהוא אכן לא יהיה מעורב ובמצב כזה, גם אנשי עסקים שכן רוצים לעזור או להזרים כספים, לא עושים זאת בשל החשש מנוכחותו המעיקה של הבעלים.

עידן ורד.
עידן ורד. "נעשה הכל כדי להעמיד קבוצה ראויה" (דני מרון)

אלי אוחנה נמצא כל העת בקשר רציף עם ראש העיר ניר ברקת והשניים מנסים למצוא פתרונות כלכליים, כדי להזרים כסף למועדון הדי משותק בבית וגן. למרות המצב הקשה, הבהירו היום גורמים במועדון שאין כרגע כוונה למכור שחקנים מהסגל הקיים. "נכון לעכשיו אף שחקן לא עומד למכירה", אמר הגורם לספורט1. "זה כולל את עידן ורד, את אריק סאבו ועוד כל מיני שמות שהועלו לאחרונה כמועמדים לעזוב. נמצא את הפתרונות הנכונים ונעשה הכל כדי להעמיד קבוצה ראויה לקראת העונה הקרובה", הוסיף הגורם.

בבית"ר מייחסים חשיבות גדולה לצמד המשחקים מול הגאורגים והמטרה כמובן תהיה לחזור ארצה עם תוצאה טובה מהמשחק הראשון כדי להעביר את ההכרעה לגומלין, שיערך שבוע לאחר מכן בטדי. במועדון מודעים לעובדה שמעבר סיבוב יכניס סכום של מינימום 250 אלף יורו מענקים מאופ"א ומייחלים להכנסה נוספת של זכויות שידור, פרסום וכרטיסים גם ממשחקי הסיבוב השני, אם וכאשר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי