הפועל חיפה ביקשה להביא נעלי ספורט, השחקנים התלוצצו

הפועל חיפה
הפועל חיפה | הפועל חיפה, רשמי

האירועים המביכים סביב התנאים של מחזיקת הגביע שוברים שיאים כאשר השחקנים הופתעו לגלות שאין ציוד מינימלי למחנה. סלישקוביץ' שוחרר אחרי 3:3 מול קריית שמונה, חדידה, זמיר ומגרלשווילי ימריאו למחנה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תצא מחר (שלישי) למחנה האימונים בהולנד, אבל ערב לפני, גילו השחקנים ואנשי הצוות המקצועי עוד התנהלות בזויה של המועדון בכל הקשור לציוד המינימלי לקראת היציאה. בקבוצת הוואטסאפ הקבוצתית הופתעו השחקנים לגלות את ההודעה הבאה: "הנכם מתבקשים להביא אתכם למחנה האימונים כפכפים ונעלי ספורט (לא הגיע כל הציוד)".

חלק מהשחקנים לא ידעו אם לקבל זאת כפגיעה משמעותית במעמדם, אך רובם לקחו את העניין בהומור והקפטן עדן בן בסט כתב בתגובה: "הנכם מתבקשים לקנות כרטיסי טיסה לא הגיע הכסף". ניסו קפילוטו הוסיף: "הנכם מתבקשים להביא אוהל כי לא אושרו החדרים במלון".

הלצה נוספת הייתה של גל אראל שכתב: "הנכם מתבקשים לצאת מהמלון ולחפש שחקנים שישחקו מולנו. לא אושר המשחק אימון". לאחר מכן אחד השחקנים אמר שלא לייחוס: "זה רק מוכיח את העונה הענקית שעשינו כאן וזאת למרות התנאים המביכים שקיבלנו מההנהלה".

בנוסף, הקבוצה נפרדה הערב בתיקו 3:3 מעירוני קריית שמונה במשחק אימון שנערך במתחם האימונים בבית נגלר את השערים לקבוצה כבשו מקסים פליוצ'נקו, סער פדידה וגיא חדידה הנבחן. לקריית שמונה כבשו לוי גרסיה, איסמעיל ריאן, וניג'ל האסלביינק. זה היה הניצחון השני של הפועל חיפה במשחק אימון אחרי ה- 0:1 על הפועל חדרה.

לאחר המשחק החליט המאמן ניר קלינגר להודיע על שחרורו של הנבחן הקרואטי פטר סלישקוביץ'. האחרון היה בישראל להתרשמות ולא הרשים את הצוות המקצועי בשני משחקי האימון בימים האחרונים. עם זאת, קלינגר החליט כי הנבחנים הישראליים גיא חדידה ונס זמיר ייצאו עם הקבוצה למחנה בהולנד, כמו גם המגן חיים מגרשלווילי שסיכם את תנאיו בקבוצה לעונה הקרובה. הקשר גל אראל נפצע הערב במשחק ובכל מקרה ימריא למחנה שם יידעו סופית מה חומרת פציעתו.

חן עזרא, שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו מחר בקבוצה התראיין לאתר הרשמי: "אני שמח שהגעתי לכאן ומתרגש לקראת מחר, זו סגירת מעגל עבורי לחזור למקום בו גדלתי. באתי לפה בכדי לזכות בתארים. כדי להגיע לליגת אלופות הפעם, נצטרך עזרה מהשמיים."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי