הקשר נס זמיר סיכם בהפועל חיפה לעונה עם אופציה

נס זמיר
נס זמיר | הפועל חיפה, רשמי

השחקן יטוס עם הקבוצה למחנה בהולנד, בו קלינגר ינסה לקבל החלטה לגבי הזר השישי. לא ברור מתי אראל יצטרף לאימונים. בהנהלה זעמו על פרסום שיחת הוואטסאפ: "קל לצחוק על הפועל חיפה". פורסמו מדי הקבוצה החדשים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תצא היום (שלישי) למחנה אימונים של שמונה ימים שייערך בהולנד. במהלך המחנה תערוך הקבוצה שלושה משחקי אימון מול פ.צ ברוז', אוסטנד וזולטה וארחם. הקבוצה של ניר קלינגר יצאה למחנה עם חמישה זרים בלבד והמאמן צפוי לקבל החלטה לגבי הזר השישי.

קלינגר והצוות המקצועי מתלבטים אם מי שיתפוס את המשבצת יהיה מגן שמאלי כאשר ישנה התעניינות במיהאי קורהוט מהפועל באר שבע, אבל עדיין קיימים פערים של כ-30 אלף יורו בין הצדדים. בנוסף, קיימת אפשרות שהזר השישי יהיה חלוץ כאשר אתמול קיבל החלוץ הנבחן פטר סלישקוביץ' הודעה על שחרורו. "מדובר בהחלטה משמעותית ולכן אנחנו לא ממהרים. קלינגר יקבל החלטה במהלך המחנה", אמרו בהפועל חיפה.

בינתיים, הודיעה הקבוצה שנס זמיר סיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו אפי סופר. הקשר בן ה-27 שיחק בעונה האחרונה בהפועל פתח תקווה, ובעבר גם בקבוצות המילואים של חטאפה, אלבסטה וריאל סראגוסה הספרדיות. בארץ שיחק זמיר במכבי פתח תקווה, בני יהודה, בית"ר ירושלים, הפועל ראשון לציון וכאמור בהפועל פ"ת.

זמיר יטוס עם הקבוצה להולנד יחד עם מספר נבחנים דוגמאת המגן אשרף רבאח שעשוי להיות מחליפו של דור מלול והקשרים נס זמיר וגיא חדידה. השניים הרשימו את הצוות עד היום, אך טרם התקבלה סופית לגביהם. מאידך במועדון החליטו כי הצעירים עידן גולן וענר שכטר צפויים לצאת בהשאלה, כשהאחרון אף קיבל פנייה מהפועל עפולה. מי שעוד ייצא למחנה הוא הקשר גל אראל, אך טרם ברור מתי יחזור לאימונים. הוא נפצע במשחק האימון אתמול מול קריית שמונה ובמועדון חוששים כי מדובר בפציעה רצינית שתמנע ממנו להשתתף במחנה בהולנד.

בינתיים, בהנהלת המועדון זועמים על התנהלותם של חלק מהשחקנים ועל כך ששיחות מקבוצת הוואטסאפ דלפו לאמצעי התקשורת. "אם זה היה קורה במכבי חיפה או מכבי תל אביב זה לא היה מפורסם, אבל קל לצחוק על הפועל חיפה. נמשיך לדבר על המגרש כמו שעשינו זאת בעונה האחרונה", אמר גורם במועדון.


"במכבי חיפה או מכבי תל אביב זה לא היה מפורסם" (צילום מסך)

בתוך כך, הודיעה הפועל חיפה שחברת חומה (joma) הספרדית תשמש כמלבישה הרשמית של הקבוצה בעונה הקרובה והציגה את המדים החדשים של החבורה של ניר קלינגר. בין הקבוצות שמסחקות עם חומה ניתן למצוא את סמפדוריה, אטאלנטה, סוונזי, טולוז, חטאפה ואספניול וכן נבחרות רומניה, אוקראינה ובולגריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי