יובל שבתאי במשא ומתן מתקדם עם הפועל חדרה

יובל שבתאי וערן לוי
יובל שבתאי וערן לוי | דני מרון

הקשר שלא ימשיך במכבי פתח תקווה צפוי להיפגש עד סוף השבוע עם ראשי העולה החדשה ולחתום על חוזה לעונה הקרובה. ביום חמישי: משחק אימון מול נצרת עילית לפני ההמראה למחנה בפולין

(גודל טקסט)

ביום ראשון תצא הפועל חדרה למחנה אימונים בפולין ועד אז מקווים במועדון להחתים עוד מספר שחקנים, הן בגזרת הזרים והן בגזרת הישראליים. בקרב הזרים מתאמנים בקבוצה כעת הבלם הסרבי אלכסנדר איגנייטוביץ' והקשר הצרפתי אנג' פרדי פלומן והשניים ישחקו במשחק האימון מחר מול הפועל נצרת עילית.

אם השניים ירשימו את המאמן ניסו אביטן, הם יוחתמו על חוזה לעונה הקרובה וייצאו עם הקבוצה לפולין, אחרת ייעשה ניסיון להנחית מספר זרים להתרשמות בשבוע הבא במחנה האימונים. "מדובר בשני זרים טובים, אבל אנחנו רוצים לראות אותם בפעולה במשחקי האימון ולאחר מכן נחליט" אמרו בחדרה והוסיפו: "ההחלטה היא רק מקצועית כי מבחינת התנאים הכול סוכם".

בנוסף, בחדרה רוצים גם להתחזק בקרב הישראלים ואחד המועמדים העיקריים להצטרף הוא קשר מכבי פתח תקווה יובל שבתאי ששיחק בעבר גם בהפועל באר שבע ובהפועל רעננה ובחדרה מאמינים כי הוא יכול להיות תוספת כוח משמעותית במרכז השדה. בחדרה אישרו כי כבר שוחחו מספר פעמים עם נציגיו של הקשר וגם עם אנשי מכבי פתח תקווה וההערכה ששבתאי יחתום עד סוף השבוע בקבוצה וייצא עם הקבוצה לפולין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי