החלוץ הקמרוני אריאל נגואקם חתם בהפועל רעננה

אריאל נגואקם, עמנואל אמבולה
אריאל נגואקם, עמנואל אמבולה | אודי ציטיאט

אחרי שסיכם בקבוצה לפני מספר ימים והתאמן בשורותיה, הצטרף לקבוצתו של קורצקי רשמית. במועדון מחפשים בלם שיחליף את קמארה וממתינים להחלטתה של מכבי ת"א בנוגע להשאלתם של דסה, פרץ ויחזקאל

(גודל טקסט)

הפועל רעננה החתימה היום (רביעי) באופן רשמי את החלוץ הקמרוני אריאל תיירי נגואקם בן ה-29 לשלוש שנים. על הגעתו פורסם באתר ביום שהמאמן מנחם קורצקי התפטר. הקמרוני ששהה בימים האחרונים בישראל חיכה שיטפלו בכל האישורים בנוגע להעסקתו בקבוצה הישראלית לפני שחתם בקבוצה. 

החלוץ גבוה הקומה המתנשא לגובה של 1.88 מגיע לישראל לאחר חצי עונה בליגה הקאטרית כאשר צבר תשע הופעות ליגה בלבד וכבש שער אחד. אבל לפני שהחלוץ עבר לקאטר הוא הצטיין בליגה הפינית. נגואקם כבש 43 שערים והוסיף 30 בישולים בשש עונות בליגה הפינית וזכה בתואר האליפות ובגביע הפיני במדיה של סיינאיון.

קורצקי עדיין ממשיך לחפש בלם ישראלי כדי שיוכל למלא את מקומו של מוחמד עלי קמארה שנמכר ליאנג בויז השווייצרית ועדיין ממתינה להחלטה של מכבי תל אביב בנוגע להשאלתם של אור דסה אליאל פרץ ושגיב יחזקאל.

ברעננה משדרים אופטימיות בנוגע למכירת המנויים לעונה הקרובה ומאמינה שתצליח למכור כמות של מעל אלף מנויים בעקבות המעבר לאצטדיון רמת גן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי