לאחר שיחה עם דראפיץ' וברדה: סבע לא ישתתף במשחקי נתניה

דיא סבע
דיא סבע | אריאל שלום

הכוכב שעתיד להימכר לא שותף בניצחון במשחק האימון 0:2 על צגאלדי ויישאר לשמור על כושר. מוחמד חזר מפציעה וערך בכורה מחודשת, לוי ומלאדה כבשו. ברדה: "משחק אימון טוב בו בחנו אופציות ומערכים"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ערכה היום (רביעי) את ניסוי הכלים הראשון שלה במחנה האימונים בטלקי שבהונגריה ןגברה בתוצאה 0:2 על צאגלדי מהליגה המקומית. ערן לוי העלה את היהלומים ליתרון בדקה ה-58 לאחר הכשלה על חגי גולדנברג והכישרון הצעיר יונס מלאדה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-77.

בינתיים, לספורט1 נודע שבשיחה שנערכה בין דיא סבע לצוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, הוחלט כי השחקן לא ייקח חלק במשחקי הקבוצה ולמעשה הוא הגיע למחנה האימונים ומתאמן עם נתניה אך ורק כדי לשמור על כושר ולפיכך גם במשחקים הבאים הוא לא ישתתף.

מי שכן פתח ונראה שכן בתוכניות הוא הקשר ניקו אולסק, כאשר עלי מוחמד חזר מפציעתו והשתלב במחצית השנייה. מי שעוד שב מפציעה הוא המגן הימני ויקי כחלון, שהשתלב במחצית השנייה. צמד הנבחנים דולב אזולאי וסם ורנר שיחקו מחצית כל אחד.

"זה משחק אימון טוב בו בחנו כל מיני אופציות ומערכים. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה עם הפנים קדימה", סיכם המאמן שי ברדה.


ממשיך לכבוש. ערן לוי (אריאל שלום)

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ג'ונתן בורנשטיין,ניקו אולסק, אלעד שחף, אביב אברהם, סם וורנר, ערן לוי, שובל גוזלן. 

כן שותפו: גולן אלקסלסי, דולב אזולאי, ג'ייק רוז'נסקי, יונס מלאדה, דודי טוויטו, יניב בריק, עלי מוחמד, נפתלי בלאי וויקי כחלון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי