ברק אברמוב הוא הבעלים שנעצר בחשד לעבירות מס והלבנת הון

ברק אברמוב עם כפיר אדרי
ברק אברמוב עם כפיר אדרי | אודי ציטיאט

הותר לפרסום: האיש החזק בבני יהודה נמצא במעצר מאז יום שני, זאת במסגרת פרשה בה נעצרו מספר מעורבים בחשד לכאורה בעבירות של קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות על פי חוק מע"מ

(גודל טקסט)
שמו של ברק אברמוב הותר לפרסום הלילה (בין חמישי לשישי). האיש החזק בבני יהודה הוא הבעלים הבכיר מליגת העל שנעצר במהלך השבוע שעבר על ידי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 במשטרה.



כידוע, לאחרונה נעצרו שמונה חשודים לאחר חקירה סמויה, ביניהם גם הבעלים של בני יהודה ואדם נוסף המקורב לראש ארגון הפשע עמיר מולנר, בחשד לכאורה למעורבות בעבירות מס, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה, עבירות על פי חוק מע"מ והלבנת הון. החקירה מתנהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף רשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי הפרקליטות.


אברמוב ואדם נוסף, כך על פי החשד, היו אחראים על המזנונים באצטדיונים בחיפה ובירושלים, בארנה בירושלים ובספארי ברמת גן וניהלו שתי מערכת של רישום מזנונים – אחת אמיתית והשנייה פיקטיבית. השניים, על פי החשד, חברו לאנשים הנוספים שנעצרו בשבוע שעבר ויחד, לכאורה, הם עברו עבירות מס והלבינו הון, זאת באמצעות חברות אשר שימשו לכאורה כמסווה לפעילות פלילית.


 ברק אברמוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי