עוד ניצחון למכבי חיפה במשחק אימון, 0:4 על סטראלן הגרמנית

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | מכבי חיפה, רשמי

גרשון (44), רוקאביצה (67), וייסמן (75) ובן הרוש (87) כבשו לירוקים, שהמשיכו את מחנה האימונים החיובי בהולנד. בכרמל לא מתכוונים לשפר את ההצעה על אולסק ולא אוהבים את הביקורת על הניצחון 2:15 מול בארלו

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הערב (שישי) משחק אימון נוסף על אדמת הולנד, והפעם מול הקבוצה הגרמנית ס.ו. סטראלן. החיפאים ניצחו את המשחק בתוצאה 0:4. חיפה פתחה בהרכב הבא: עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, איעד חבשי, רמי גרשון, נטע לביא, שלומי אזולאי, רועי קהת, קאיו אלבס, מיכיל קראמר ומוחמד עוואד.

דקה לסיום המחצית הראשונה הגיע השער הראשון כאשר כדור קרן של שלומי אזולאי מצא את רמי גרשון שקבע 0:1. בדקה ה-67 של המחצית השנייה הגבהה מצוינת של אופיר מזרחי הגיעה לניקיטה רוקאביצה שקבע 0:2. רבע שעה לסיום וכדור עומק נהדר של המגן עומרי בן הרוש מצא את שון וייסמן שקבע 0:3. שלוש דקות לסיום בן הרוש כבר היה לבדו כאשר מ-20 מטרים בעט כדור חזק וקבע את תוצאת המשחק. 

במועדון לא אהבו את הביקורת על היריבה הנוחה, בארלו, אותה ניצחו בתוצאה 2:15: "אנחנו במחנה אימונים ועובדים על פי תוכנית העבודה של הצוות המקצועי. אף אחד במועדון לא מסתנוור מניצחון כלשהו", אמרו בחיפה.

במקביל בקבוצה ממשיכים לעסוק ברצון לצירוף קשר אחורי. לאחרונה עלה שמו של הקמרוני ג'ורג' מנז'וק אבל נראה כי העסקה כלל לא תצא לפועל מכיוון שמתקשים להגיע להסכם מול קבוצתו הנוכחית, ספרטה פראג, ואם בימים הקרובים לא יצליחו להגיע להבנות יעברו למועמד אחר. מי שכן היה ברשימה של אלאך בתחילת הקיץ אבל ספק אם יגיע לחיפה הוא הקשר היהודי ארגנטינאי של מכבי נתניה ניקו אולסק.

בחיפה הציעו לנתניה עסקת טרייד לפיה שון וייסמן יעבור ליהלומים בתמורה לאולסק ואף נתניה תקבל פיצוי מסוים, אך הנהלת נתניה דורשת פיצוי כספי גבוה משמעותית. בחיפה הסבירו כי בשלב זה הם משהים את המשא ומתן ואף מתכוונים לדחות את צירופו של השחקן לחודש ינואר. אולסק מחזיק בחוזה לעונה הקרובה בנתניה ואינו מעוניין לחתום על חוזה חדש, משמע, חיפה תוכל לנהל משא ומתן כבר בחודש ינואר והקשר יגיע לקבוצה בעוד חצי שנה או בקיץ הבא: "בנתניה חייבים להבין שאנחנו לא מתכוונים להעלות את ההצעה ואם הם רוצים להשאיר שחקן שאינו רוצה להישאר זה עניין שלהם", אמרו אצל הירוקים.

שון וייסמן. הוצע לנתניה בתמורה לאולסק (אודי ציטיאט)
שון וייסמן. הוצע לנתניה בתמורה לאולסק (אודי ציטיאט)

בנוסף, במועדון עוקבים אחר המשחקים של בית"ר ירושלים באירופה ובטוחים כי כבר בסוף שבוע הבא לאחר המשחק השני של הירושלים מול הקבוצה הגאורגית יגיע הסיכום הרשמי על הצטרפותו של עידן ורד לחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי