מכבי פ"ת תמריא למחנה אימונים ללא גידי קאניוק

גידי קאניוק
גידי קאניוק | דני מרון

אלישע לוי מנסה לפתור את סוגיית הקשר ושוחח עם נציגיו, המאמן עדיין לא אמר נואש לגבי השוער קריסטינסון. בקבוצה מחפשים חלוץ ומעוניינים שהמועמדים יגיעו להתרשמות ואף להתאמן

(גודל טקסט)

 עם ארבעה שחקני רכש, מכבי פתח תקווה תצא ביום ראשון לפנות בוקר למחנה האימונים השנתי שלה בוונגאזל שבאוסטריה. מי שלא צפוי להצטרף למחנה וכרגע נראה שלא יצטרף לקבוצה בכלל, הוא הקשר גידי קאניוק. לאחר הפגישה בה פרסמנו על הפערים בין הצדדים (המלאבסים רוצים שיצטרף לשנתיים, השחקן לשנה), לא חלה התקדמות בין הצדדים או פנייה מצידו של אבי לוזון, אך מי שמנסה לעשות מאמצים ומעורב הוא המאמן אלישע לוי, אשר גישש עם נציגי השחקן לגבי הסיכוי לפתרון הסוגייה.

לוי גם לא אמר נואש עדיין לגבי צירוף השוער האיסלנדי אוגמונדור קריסטינסון: למרות המחלוקת עם סוכניו, ובנוסף העלאת דרישותיו, כל עוד לפ"ת אין מועמד אחר (גם אופציית שוער ישראלי והשארת צחי גיגי קיימות), לוי עדיין רוצה ומאמין באיסלנדי. ללא קשר, במועדון פירגנו לצחי גיגי על הגישה שלו, כשכפי שכבר פרסמנו, הוא לא מתכוון לעזוב בכל אופן. גיגי ויוסי גינזבורג ייצאו למחנה, כשגם יובל שבתאי שנמצא במו"מ מול הפועל חדרה ייצטרף בשלב זה וכמוהו גם תומאש סיבוק, שהחלטה רשמית לא התקבלה לגביו.

בפ"ת ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ, כאשר כלקח מהעונה שעברה, בקבוצה רוצים שהמועמדים יגיעו להתרשמות לפני חתימה וגם להתאמן בחלק מהמקרים. הקבוצה תערוך שני משחקי אימון במחנה: מול קאזאן ורוסטוב מהליגה הרוסית ומול סראייבו מהליגה הבוסנית השנייה.

אלישע לוי. רוצה לבחון חלוצים (אודי ציטיאט)
אלישע לוי. רוצה לבחון חלוצים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי