איגנייטוביץ שוחרר מחדרה, אג'ידה בספק למחנה האימון

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

הבלם הסרבי לא הרשים את הצוות המקצועי שרוצה לבחון בלמים נוספים במחנה בפולין, ירין חסן על הכוונת. השוער נתקל בבעיה עם הויזה. אלון נצר הנבחן ככל הנראה ישוחרר מהקבוצה

(גודל טקסט)

 הפועל חדרה ניצחה אתמול במשחק אימון 1:3 את הפועל נצרת עילית כאשר דווקא ההרכב השני שעלה במחצית השנייה הרשים יותר משחקני ההרכב ששיחקו במחצית הראשונה. גם הקשר הצרפתי אנז' פרדי פולמן הציג יכולת חלשה אתמול במשחק אבל בחדרה הסבירו כי מדובר בעייפות לאחר הטיסה ובמועדון סומכים על הכישרון ובטוחים כי כבר במחנה האימונים פלומן יציג יכולת גבוהה יותר.

מי שעוד לא הרשים ושוחרר מהקבוצה הוא הבלם הסרבי אלכנסדר איגנייטוביץ. האחרון היה בהתרשמות כשבוע ימים ובצוות המקצועי מאמינים כי ימצאו בלם טוב יותר כבר במהלך המחנה בפולין אליו צפויים להגיע מספר שחקנים להתרשמות. אגב, לספורט1 נודע כי הבלם הליטאי אדווינס גירדווינס שחתם השבוע בהפועל תל אביב הוצע קודם להפועל חדרה אך המאמן ניסו אביטן לא התרשם ולבסוף הבלם חתם אצל האדומים.

מי שעדיין לא ברור אם ייצא למחנה הוא השוער הניגרי אוסטין אג'ידה. בחדרה לא ידעו כי שחקן שמגיע מדינות אפריקה צריך לקבל ויזה מיוחדת בכדי לנחות בפולין ובשלב זה אג'ידה לא קיבל את הויזה המתאימה. השבוע ביקרו ראשי הקבוצה והשוער עצמו בשגרירות הפולנית שעדיין לא נתנה את האישור המתאים ובחדרה מקווים כי ביום שני הקרוב תיערך פגישה מכרעת שלאחריה יקבל אג'ידה אישור לצאת לפולין.

בנוסף, בחדרה נבחן אתמול גם הבלם אלון נצר שהיה אמור להצטרף בתחילת העונה שעברה להפועל עכו. בחדרה לא התרשמו יתר על המידה ונראה שנצר לא ייצא עם הקבוצה למחנה. מי שכן צפוי לצאת הוא החלוץ עוז פרץ. פרץ היה הטוב בשחקני חדרה מול נצרת עילית ובמידה וימשיך להרשים יוחתם כבר בשבוע הבא. עבור החלוץ זאת לא תהיה קדנציה ראשונה בליגת העל כאשר קודם שיחק במכבי פתח תקווה וגם בהפועל רמת גן והפועל כפר סבא.

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה (ערן לוף)
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה (ערן לוף)

הפועל חדרה ממשיכה במאמציה לצרף בלם נוסף לצדו של הקפטן יעקב אבבה וצפויה להחתים את ירין חסן. חסן, בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה ואף שימש כקפטן הקבוצה הבוגרת של היהלומים. בשנתיים האחרונות שיחק חסן במדי הפועל פתח תקווה וכעת יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו בליגה הראשונה. חסן ערך הבוקר אימון ראשון במדי חדרה וצפוי לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי