וואקמה בהתקפה על הפועל ב"ש: זו העונה האחרונה שלי

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

קשר האלופה עצבני מהיחס אליו ובעיקר מהעובדה שבמועדון רוצים שייקצץ בשכרו: "בעונה שעברה קיבלתי הצעה מסין בשווי ארבעה מיליון יורו, אבל מעולם לא ביקשתי שידרוג". גורם בקבוצה: "לאחרונה לא קיבלנו עליו הצעות"

(גודל טקסט)

טוני וואקמה עולה להתקפה. לאחר שתיקה רועמת שהופרה מדי פעם בראיונות לתקשורת בארצו, יצא הבוקר (שישי) הקשר במתקפה על הפועל באר שבע, בנוגע להתנהלות סביבו. בפוסט נוקב שהעלה בחשבון הפייסבוק נכתב: "הם (הפועל ב"ש) רוצים שאקצץ בשכרי לעומת השכר ששולם לי בעונה שעברה. אמצעי התקשורת יכולים לכתוב מה שהם רוצים, זה לא העסק שלי".

"לידיעתכם, מעולם לא ביקשתי שדרוג לחוזה או תוספת שכר, העונה הקרובה תהיה האחרונה שלי בהתאם לחוזה, ובסך הכול אני מבקש שישלמו לי את הסכום ששולם לי בעונה האחרונה", ומוסיף הגנרל: "בעונה שעברה קיבלתי הצעה מסין בשווי של 4 מיליון יורו, אבל במועדון התחננו שאשאר בבאר שבע כדי לסייע במאבק להשגת הכרטיס לליגת האלופות".

שורות המחץ מופיעות בסיום הפוסט: "3 עונות, 6 תארים, פעמיים השתתפות בליגה האירופית. זה הכי גבוה שהמועדון השיג מעודו. תנו כבוד ל-Tn9". לנוכח ההתפתחויות לא ברור היכן יתנועע טוני בעונה הבאה. מספר סוכנים, בארץ ובחו"ל, מחפשים לו קבוצה מעבר לים, ויש הסבורים שנסיעתו האחרונה לדובאי לא הייתה רק לצורכי חופשה והתרעננות. "לא נתפלא אם גם בדובאי שמעו עליו והאופציות שם נבחנו על-ידו", אמר מקורב לאגודה. מאוחר יותר מחק וואקמה את הפוסט.

וואקמה. מתלונן תקופה ארוכה על פציעה (דני מרון)
וואקמה. מתלונן תקופה ארוכה על פציעה (דני מרון)

גורם בהפועל באר שבע מסר בתגובה: "מעולם לא מנענו מאף שחקן להתקדם, ולמותר לציין שבתקופה הארוכה לאחרונה לא קיבלנו הצעה בעניינו של טוני".

וחזרה לגובה הדשא: הגנרל מדווח כבר תקופה ארוכה שהוא סובל מכאבים ומוגבל בתנועתו על רקע פציעה טורדנית בקרסול, שבגינה לא שותף במשחקי ההכנה במחנה האימונים בפולין ולא יצא עם חבריו לאסטוניה. מול פלורה טאלין החלשה באר שבע הסתדרה בלעדיו, ונראה שגם במשחק הגומלין בשלישי הקרוב וואקמה לא יהיה בסגל. ג'ון אוגו, חברו הטוב של וואקמה, חזר לישראל וערך הבוקר אימון ראשון מאז יציאתו למשימתו הלאומית במדי נבחרת ניגריה. הגרזן הניגרי השתייך לסגל הסופר איגלס במונדיאל, אבל לא שיחק אפילו דקה אחת. "חזרתי, כאילו אף פעם לא עזבתי", צייץ אוגו בטוויטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי