רפאלוב כבש בניצחון ברוז' על הפועל חיפה, פאפאזוגלו יצטרף

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

עדן בן בסט הבקיע למחזיקת הגביע שנוצחה 3:1 במחנה בהולנד. השחקנים במסר ליואב כץ: "עונש רק יזיק פה". גיא חדידה ונס זמיר מחכים להתפתחויות, החלוץ היווני ינסה להרשים את הצוות המקצועי

(גודל טקסט)

הפועל חיפה, שמתכוננת לשלב המוקדמות השני של הליגה האירופית, ערכה הערב (שבת) את משחק האימון השני שלה במחנה בהולנד והפסידה 3:1 לקלאב ברוז'. במשחק הראשון, כזכור, החיפאים נוצחו 2:0 מול אוסטנד הבלגית. עדן בן בסט השווה זמנית בנגיחה לאחר בישול של חן דילמוני. ליאור רפאלוב נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-88 עם שער יפה בכדור חופשי מ-20 מטרים. 


 

החלוץ היווני טאנאסיס פאפאזוגלו (30, 1.95) יגיע מחר למחנה האימונים של הקבוצה ואם יצליח להרשים את הצוות המקצועי עד לסיומו, ישוב עם הקבוצה לארץ ויצטרף למועדון. בשנים האחרונות הוא שיחק במדי קורטקיי מהליגה הבלגית הראשונה.


בתוך כך, כמובן שנושא השיחה המרכזי במועדון בימים האחרונים הוא פרשת המסרונים המעליבים על יואב כץ. בקבוצה מקווים להשכיח לחלוטין את האירוע שפגע בהכנות בשבועיים הקרובים. כזכור, טרם היציאה למחנה קיבלו השחקנים הודעה ממנהל הקבוצה לפיה עליהם להגיע למחנה עם כפכפים ונעלי ספורט והדבר גרר מספר גיחוכים מצד השחקנים בוואטסאפ הקבוצתי. הדבר גרם לזעם רב אצל הבעלים יואב כץ שאף לא דיבר עם השחקנים אבל שלשום נזף בהם המאמן ניר קלינגר והשחקנים הביעו התנצלות כלפי הבעלים.


כץ עצמו הצהיר טרם ההתנצלות כי הוא מתכנן להעניש את השחקנים אבל לאור ההתפתחות נראה כי הבעלים יוותר על עונש כלשהו. גם בקרב השחקנים מקווים כי כץ ישכח מהמקרה ואמרו: "העונש רק יזיק. עדיף לשכוח מהאירוע ולהסתכל קדימה". במקביל, כץ ממשיך בשיחות עם קלינגר לחיזוק הקבוצה ומעוניין במגן שון גולדברג ממכבי תל אביב. גם הקשר גיא חדידה שנמצא במחנה והרשים את קלינגר צפוי לחתום בקרוב. בתחילת השבוע הודיעה הקבוצה על החתמתו של הקשר נס זמיר אבל האחרון עדיין מחכה לחתימה הרשמית של כץ.


הקבוצה ערכה קבלת שבת במחנה האימונים בהולנד, עם יואב כץ (באדיבות הפועל חיפה)
הקבוצה ערכה קבלת שבת במחנה האימונים בהולנד, עם יואב כץ (באדיבות הפועל חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי