שער בכורה לגוזלן, מכבי נתניה שמרה על מאזן מושלם

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

היהלומים הפכו פיגור לניצחון 1:2 על דיוסגיור, גם אביב אברהם מצא את הרשת. כפי שפורסם בספורט1, דיא סבע לא נטל חלק. ניקו אולסק פתח בהרכב, דידיה קוגבנייה החלים ועלה מהספסל

(גודל טקסט)

מכבי נתניה שמרה הערב (שבת) על מאזן מושלם במשחקי ההכנה שלה במחנה האימונים בטלקי שבהונגריה לאחר שגברה בתוצאה 1:2 על דיוסגיור מהליגה המקומית הבכירה משערים של אביב אברהם ושובל גוזלן (שער בכורה).

כבר בדקה התשיעית נקלעה נתניה לפיגור לאחר שהגבהה לתוך הרחבה מצאה את ראשו של שחקן הונגרי שהכניע מקרוב את דני עמוס. דקה לסיום המחצית, כדור ארוך של הבלם טים הויבך מצא את המגן השמאלי ג'ונתן ברנשטיין שבישל לאביב אברהם את ה-1:1.

במחצית השנייה לא זכינו לראות הרבה מצבים, אך בדקה ה-85 ורגע לפני שריקת הסיום, מצא המגן ויקי כחלון במסירה יפה את שובל גוזלן שלא התקשה וכבש את שער הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה.


החלטה משותפת. דיא סבע (דני מרון)

כפי שפרסמנו לאחר משחק האימון ביום רביעי, בהחלטה משותפת עם הצוות המקצועי דיא סבע לא ישתתף במשחקי ההכנה של הקבוצה עד להודעה חדשה, דבר אשר בא לידי ביטוי גם היום. לעומתו, ניקו אולסק, שכרגע סוגיית מעברו למכבי חיפה לא מתקדמת, בפעם השנייה ברציפות ושיחק 71 דקות, ונראה שלא מן הנמנע שהוא דווקא ייקח חלק בהמשך ההכנות. עלי מוחמד חזר להרכב לראשונה מאז הפציעה לאחר שבמשחק שעבר קיבל דקות כמחליף ואילו דידיה קוגבנייה, שנעדר ממשחק האימון ביום רביעי עקב מחלה, שולב כמחליף.

ביום רביעי תפגוש מכבי נתניה למשחק האימון האחרון שלה את ושאש, יריבתה של בית"ר ירושלים בליגה האירופית אשתקד, שירדה לליגת המשנה וביום חמישי תשוב הקבוצה לארץ.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, ג'ונתן בורנשטיין, טים הויבך, דולב אזולאי, חגי גולדנברג, ניקו אולסק, עלי מוחמד, אביב אברהם, יונאס מלאדה, ערן לוי, שובל גוזלן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי