הפועל חיפה מנסה להכשיר את גל אראל לקראת סיום המחנה

גל אראל
גל אראל | אריאל שלום

הקשר שנפצע במשחק האימון מול קריית שמונה בישראל חזר לאימונים קלים ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק האחרון במחנה. החלוץ היווני ינסה פאפאזוגלו להרשים את קלינגר. גולדברג מועמד לעמדת המגן השמאלי

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה לא לקחו קשה מדי את ההפסד השני במחנה האימונים לקלאב ברוז' של ליאור רפאלוב. במועדון הסבירו מראש כי נקבעו יריבות חזקות בכדי לנסות ולבדוק את השחקנים לקראת המאבקים בליגה האירופית. גם הפעם בחר הצוות המקצועי לחלק את הקבוצה ובמועדון הביעו שביעות רצון גם מהחלק ההתקפי, למרות שהקבוצה כבשה שער אחד בלבד מרגלי הקפטן עדן בן בסט. "יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל אנחנו עובדים על פי התוכנית שלנו", אמרו בחיפה.

מי שלא שיחק בשני משחקי האימון הראשונים הוא הקשר גל אראל. האחרון, שהפך לאחד השחקנים החשובים בפאזל של ניר קלינגר, נפצע במשחק האימון בישראל מול קריית שמונה עוד לפני היציאה למחנה, ורק עכשיו חזר לאימוני ריצה וחיזוקים ובחיפה מקווים שיוכל לקחת חלק במשחק האימון האחרון שייערך עוד יומיים מול זולטה וארחם. המשחק יהיה קרב אחרון לקראת משחקי הליגה האירופית, שם יתמודדו האדומים-שחורים מול יריבה איסלנדית או פינית.

במקביל במועדון ממשיכים לבחון אופציות לחיזוק החלק ההתקפי והיום יצטרף לאימונים החלוץ אתנאסיוס פאפאזוגלו. האחרון בן 30 ושיחק בעונה האחרונה בקורטרייק הבלגית. הוא מתנשא לגובה של 195 סנטימטרים וייבחן בימים הקרובים. במידה שירשים, הוא ינחת עם הקבוצה בישראל. פאפאזוגלו הוצע על ידי סוכן יווני וצפוי להיות מחליפו של יוסיפ איבנצ'יץ', ששוחרר מחיפה בסיום העונה. במידה והזר השישי יגיע להתקפה, בקבוצה יחפשו מגן שמאלי ישראלי כששון גולדברג ממכבי תל אביב מועמד מוביל להצטרף.


פאפאזוגלו. ירשים את קלינגר? (Gettyimahes)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי