בן בסט חתם בבאר שבע, בכר: "השיא עוד לפניו. הוא יהיה שחקן משמעותי"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | הפועל באר שבע, רשמי

אחרי ה-1:4 בחוץ, באר שבע תארח את פלורה טאלין מחר (שלישי, ישיר בספורטHD4). החלוץ הצטרף רשמית מהפועל חיפה: "הגעתי לקבוצה עם הקהל הכי חם בארץ". המאמן: "שמח שהוא איתנו". וגם: פרשת וואקמה

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ערכה את מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין נגד פלורה טאלין מחר (שלישי ב-20:00, שידור ישיר בספורטHD4) במסגרת הסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות. האלופה תגיע להתמודדות נגד אלופת אסטוניה אחרי 1:4 במשחק הראשון בחוץ ולא צפויה להיתקל ביותר מדי בעיות. 


לאחר מסיבת העיתונאים המסורתית האלופה הודיעה רשמית שעדן בן בסט חתם לשלוש עונות והוא ישתתף באימון הערב לקראת המשחק. החלוץ אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש לחתום בהפועל באר שבע, הקבוצה עם הקהל הכי חם במדינה. אני מחכה כבר שנעשה דברים גדולים ביחד".

לפני כן, ברק בכר פתח את דבריו: "מחר בערב אתם תדעו את ההרכב. ישראלים? תמיד אמרנו שאנחנו רוצים את השחקנים הכי טובים. יש לנו בסיס ישראלי טוב ולאט לאט גם הזרים יהיו חלק משמעותי בקבוצה. יש לנו סגל טוב וקבוצה טובה, אבל הרבה עבודה לפנינו".



חתם לשלוש עונות. עדן בן בסט (הפועל באר שבע – האתר הרשמי)


צירוף עדן בן בסט: "עדן שחקן שכולם מכירים. הוא נמצא בתקופה טובה ועשה קרייריה טבה. השיא עוד לפניו והוא אמור להיות חלק משמעותי, כמו כל השחקנים שיש בהפועל באר שבע. אני שמח שהוא הצטרף והוא כבר יתאמן היום".


פרשת טוני וואקמה
: "למה שהוא ישוחרר? יש לנו סגל מצוין ואני לא מבין למה צריך לשחרר מישהו". מכסת הזרים: "אני לא רואה סיבה שמישהו יעזוב".


המשחק מחר
: "אנחנו לא חושבים על הסיבוב הבא, אלא על המשחק מחר. משחק ראשון בטרנר מול הקהל שלנו. באנו מאוד מוכנים במשחק הראשון וגרמנו לזה להראות קל. זו לא קבוצה רעה כמו שעושים ממנה. נבוא בשיא הרצינות, זו תחילה השנה ויש עוד המון דברים שאנחחנו צריכים לשפר. זו הזדמנות טובה להתחבר ולשפר את כושר המשחק. נבוא בצורה הכי טובה ורצינית".

 

לא מתכוון לשחרר את וואקמה. בכר (דני מרון)


שיר צדק דיבר גם הוא: "מאוד התרגשתי לחזור לשחק, חיכיתי לזה הרבה זמן. עברתי שנה לא פשוטה והנה חזרתי. עשיתי את ההכנה הכי טובה שאפשר לעשות. התאמנתי ואני שמח שהתחלתי את העונה עם הקבוצה. אני מכיר את רוב השחקנים, יודע את הדרישות, זו שנה רביעית שלי פה. אנחנו עובדים על תיאום ומחכים כבר להשתפר ולעשות את הדברים טוב יותר כבר במשחק הבא".


השער שכבש במשחק הראשון
: "הכי חשוב בשבילי היה ללבוש את החולצה ולהרגיש חלק מהפועל באר שבע. רציתי להחזיר לעצמי את הביטחון וגם להחזיר לאוהדים. לא שכחתי לשחק כדורגל. עברנו תקופה ארוכה בחוץ, אבל אני פה ואני שמח לחזור. הפנים קדימה".



"לא שכחתי לשחק כדורגל". שיר צדק (דני מרון)


על גיא חיימוב
: "יש לנו שלושה שוערים מצוינים בסגל. אנחנו יודעים מה הם שווים. ההחלטות שמתקבלות הן מקצועיות ואנחנו סומכים על כל אחד שיעלה בהרכב".


תוספי התזונה
: "האם אקח עוד פעם? שאלה טובה. כמובן שגם לפני המקרה הזה אני תמיד השתמשתי בתוספים שקיבלתי במסגרת הקבוצה. הנושא קצת רגיש, כך שאין לי תשובה. מה שקרה לי יכול לקרות לכל אחד".


הופעת הבכורה המחודשת שלו
: "התכוננתי טוב ועבדתי קשה. אולי ייקח לי טיפה יותר זמן להיכנס לכושר משחק, אבל אני מרגיש טוב וברק נותן לי את כל הביטחון ואני כבר מחכה למשחק הבא".




חזר לשחק, לחייך ולכבוש. שיר צדק (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי