זגורי אינו בתוכניות של סכנין, מוגרבי לא יקבל שדרוג

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | עדי אבישי

הקשר קיבל הודעה לחפש קבוצה אחרת. הכוכב ימשיך בהתאם לחוזהו וייצא עם הקבוצה מחר למחנה האימון בפולין. בקבוצה מנסים למצוא פתרון לבעיית הויזה של אקפביו, עמבר חתם לעונה נוספת

(גודל טקסט)

בני סכנין תצא מחר למחנה אימונים בפולין. הקבוצה ערכה הבוקר (שני) משחק אימון בו הפסידה למכבי אחי נצרת בתוצאה 2:0. בסכנין שוב הביעו דאגה רבה לאור היכולת של הקבוצה, בעיקר בחלק האחורי, ולא מן הנמנע כי מספר שחקנים זרים יצטרפו בימים הקרובים.

מי שלא ייצא למחנה הוא החלוץ ג'ורג' אקפביו שאינו קיבל את הויזה המתאימה וימשיך לבינתיים להתאמן בישראל. בכל מקרה, בסכנין ינסו לעשות מאמצים להוציא את הויזה עד סוף השבוע הקרוב בכדי שהחלוץ ייקח חלק במשחקי האימון במחנה. "לצערי לא ידענו על הבעיה הזאת לפני כן ולכן היה לנו קשה להתארגן" אמר יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס.

מי שעוד לא ייצא למחנה הוא הקשר ישראל זגורי, שלמרות שהרשים במשחק האימון מול הפועל איכסל והיה נראה כי יקבל הזדמנות מחודשת במועדון, הקשר הופתע היום לגלות כי הוא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן בני בן זקן ויצטרך לחפש קבוצה חדשה.

מאידך, מי שכן יצא הוא החלוץ פיראס מוגרבי. כזכור, החלוץ סירב להגיע לתחילת האימונים ואף דובר על עסקת טרייד בה היה אמור לעבור להפועל באר שבע, אך לאחר מספר שיחות עם הנהלת הקבוצה הובהר למוגרבי כי אין כל כוונה לשחררו ובקבוצה מהמגזר מצפים כי יכבד את חוזהו לשנתיים הקרובות. בסכנין סיפרו כי בשלב זה אין כוונה להציע לשחקן חוזה חדש ורק בתום העונה, הנושא יעלה שוב על הפרק. "שני הצדדים צריכים לכבד חוזה וזה מה שהוסבר לשחקן. פיראס שחקן חשוב ואנחנו שמחים שהכול מתנהל בצורה טובה", אמרו במועדון.

בתוך כך, השוער המחליף מתן עמבר חתם לעונה נוספת במועדון באמצעות סוכנו ירון גלעדי.

(זגורי. אינו בתוכניות של בן זקן (מאור אלקסלסקיזגורי. אינו בתוכניות של בן זקן (מאור אלקסלסקי)

חתם לעונה נוספת. מתן עמבר (בני סכנין – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי