הפועל חיפה סיימה את המחנה ב-1:1 מול זולטה, גאדיר מועמד

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | עדי אבישי

החלוץ היה מועמד להצטרף כבר בתחילת הקיץ, אך שכרו הגבוה היווה מכשול שכעת יכול להיפתר בגלל עזיבת בן בסט. גינסארי כבש במשחק ההכנה האחרון במחנה בהולנד, קלינגר סיכם: "נפיק לקחים לקראת המשחקים באירופה"

(גודל טקסט)
הפועל חיפה ערכה הערב (שלישי) משחק אימון אחרון במחנה האימונים בהולנד, שהסתיים ב-1:1 נגד הקבוצה הבלגית זולטה ווארחם. לאחר שני הפסדים לאוסטנד ולקלאב ברוז', בהפועל חיפה קיוו לניצחון ראשון ובעיקר לשיפור ביכולת לקראת סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית בשבוע הבא.


ראדו גינסארי העלה את חיפה ליתרון בדקה הרביעית והבלגים השוו בדקה ה-33. בשל עזיבתו של עדן בן בסט ענד הקשר גילי ורמוט את סרט הקפטן.  החלוץ היווני אנאסיס פאפאזוגלו שיחק במחצית השניה והותיר רושם טוב. מאמן הקבוצה ניר קלינגר אמר בסיום המשחק: "משחק בקצב גבוה נגד קבוצה מצוינת, החמצנו ניצחון בדקות האחרונות עם החטאה של מאמון קשוע באחד על אחד עם השוער".



המאמן על המחנה אמר המאמן: "מקצועית היה מחנה טוב מאוד בתנאים מצוינים. בחרנו משחקי אימון מאוד חזקים מול יריבות איכותיות, מה שעזר לנו להיכנס מהר יותר לכושר משחק. עברנו כמה טלטלות ברמה החברתית במחנה אבל לשמחתי השחקנים התגברו על זה וחזרו למסלול די מהר. נקווה שנמשיך להשתפר ועד יום חמישי הבא נגיע בכושר הכי טוב למשחק באירופה. יש לנו לקחים מהמחנה ונפיק אותם לקראת המשחקים באירופה".


לאור עזיבתו של בן בסט, במועדון מנסים לחשוב קדימה ונראה כי המועמד העיקרי להגיע כמחליפו של בן בסט הוא חלוץ הפועל באר שבע מוחמד גאדיר. כפי שפרסמנו, כבר בתחילת הקיץ היה גאדיר ברשימות של קלינגר אבל שכרו הגבוה היווה מכשול להגעתו וכעת לאחר עזיבתו של בן בסט נראה כי גאדיר יוכל להגיע לכרמל. במועדון אישרו כי התחילו לנהל שיחות גם מול השחקן וגם מול הפועל באר שבע שאינה צפויה לעמוד בדרכו. "גאדיר חלוץ מצוין ויכול לתרום לחלק ההתקפי שלנו" אמרו בחיפה.

 

גאדיר. כעת הפועל יכולה להרשות אותו (עדי אבישי)
גאדיר. המועמד המוביל להפועל חיפה (עדי אבישי)


בנוסף, בקבוצה רוצים להתחזק גם בשחקן כנף ועוקבים אחר התפתחויות בין מכבי תל אביב לבני יהודה בנושא מאוויס צ'יבוטה. כאמור מי שעוד מנסה להרשים את הצוות המקצועי הוא החלוץ היווני טאנסיס פאפאזוגלו, שהגיע למחנה האימונים ועשוי לחזור עם הקבוצה לישראל. הקשר גל אראל, שנפצע במשחק האימון מול קריית שמונה טרם היציאה למחנה, מתקשה לחזור לפעילות מלאה ולא שותף במשחק מול זולטה ווארחם.


בינתיים, במועדון סגרו קצוות לקראת פתיחת העונה ואתמול חתמו רשמית השוער רן קדוש, הבלם גבריאל תמאש והקשרים רסמוס סיוסטדט וראדו גינסארי. כל הארבעה סיכמו כבר קודם לכן ואתמול לצדו של כץ חתמו רשמית בקבוצה.


בהמשך לרצון להתחזק בחלוץ ישראלי, בהפועל חיפה בודקים אופציה לצרף גם שחקן זר והביעו עניין בחזרתו של החלוץ טוסיין ריקטס. ריקטס, שחקן נבחרת קנדה, שיחק לפני ארבע עונות בחיפה ובשנים האחרונות לבש את מדי טורונטו מליגת ה-MLS וכבש 14 שערים. בחיפה סיפרו כי מדובר בשיחות ראשוניות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי