דמארי: קיבלתי המון פרגון, זה המועדון שאני מרגיש בו בנוח

עומר דמארי
עומר דמארי | הפועל תל אביב - האתר הרשמי

הקפטן הטרי של הפועל תל אביב דיבר במחנה האימונים בפולין: "האווירה כאן מאוד מקצועית, מקווה להיכנס לכושר כמה שיותר מהר". רפואה: "מרוצה מהגישה של השחקנים". מחר תקיים הקבוצה משחק אימון ראשון נגד סקולווין

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נמצאת ביום השלישי של מחנה האימונים בגדנסק שבפולין, ומחר (רביעי, 18:00 שעון ישראל) תקיים את משחק האימון הראשון נגד סוויט סקולווין הפולנית. האימונים של המאמן קובי רפואה והצוות המקצועי עוסקים בחיבור של עשרת השחקנים החדשים לקבוצה חברתית ומקצועית. עד כמה המצטרפים החדשים הם עומר דמארי, אחמד עאבד, רובי לבקוביץ', עמירן שקלים, ירין פרץ, אדבינאס גירדבאינס, רוג'ר ברנרדו, רז כהן, רמזי ספורי ורועי זיקרי.

קובי רפואה: "אני מרוצה מאוד מהגישה של השחקנים. יש תחושה טובה וכולם מבינים שהפועל ת"א צריכה וחייבת להיראות טוב השנה. מרגישים את המחויבות של כולם והרצון להצליח. מחר יהיה ניסוי כלים ראשון, השחקנים עובדים קשה מאוד ונכנסים לאט לכושר. יש דברים שרואים רק במהלך משחק וכמו שאמרתי לשחקנים, מי שילחם וייתן מעצמו יזכה לקרדיט".

הקפטן עומר דמארי: "קיבלתי המון אהבה ופרגון ואני רוצה להודות לאוהדים המדהימים של הפועל. זה המועדון שאני מרגיש בו הכי בנוח, כמו משפחה. מקווה להיכנס כמה שיותר מהר לכושר משחק ולהחזיר על המגרש. האווירה כאן מאוד מקצועית, הכול מאורגן עד הפרטים הקטנים ומאמין שבתום 10 ימים נגדיר את המחנה כמוצלח".

קובי רפואה.
קובי רפואה. "מי שיילחם יקבל קרדיט" (אודי ציטיאט)

אחמד עאבד: "אני מרגיש יותר טוב בכול יום שעובר ונכנס לעניינים. יש קצב באימונים ובאנו לכאן בתחושה חיובית מאוד. מתרגשים לפני המשחק הראשון שלנו ביחד, לא משנה מול מי משחקים. ,הפועל צריכה להיראות טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי