צפו בתקציר: מכבי פ"ת נכנעה 1:0 לרובין קאזאן באוסטריה

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

אלישע לוי ערך בכורה על הקווים במחנה באוסטריה ופתח עם יוסי בניון, מנור סולומון ולידור כהן, גם דידייה ברוסו שיחק לראשונה מאז הצטרף מק"ש, אבל הרוסים הכריעו את ההתמודדות משער אדיר מחוץ לרחבה (24)

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ערכה הערב (שלישי) את הופעת הבכורה שלה לעונת 2018/19 תחת המאמן אלישע לוי והיא יכולה להתעודד. היא אמנם לא כבשה והפסידה 1:0 לרובין קאזאן, אבל במחצית השנייה גילו המלאבסים יכולת טובה מול קבוצה חזקה שתפתח את הליגה הרוסית כבר בעוד 12 ימים, כך שהיא נמצאת בשלב מתקדם הרבה יותר של ההכנות לעונה.

אלישע לוי אמר לאחר המשחק: "באופן כללי משחק אימון, אחד משלושה שמצפים לנו במחנה. היו דברים טובים והיו פחות, משחקי האימון הם כלי להכין את השחקנים בצורה טקטית ומנטלית. הקבוצה עדיין לא שלמה ואנחנו נעשה את ההכנה המקסימלית כדי להגיע לפתיחת משחקי גביע הטוטו בצורה הטובה ביותר".

לאלישע לוי כמובן זו הייתה בכורה על הקווים במכבי פתח תקווה, תחנתו הראשונה מאז נפרד מנבחרת ישראל לפני קרוב לשנה, וההרכב שלו היה דומה מאוד לזה של העונה שעברה, כשהיחיד משחקני הרכש שזכה למקום ב-11 היה דידייה ברוסו. הקשר מחוף השנהב שהגיע מקריית שמונה פתח לצד רומאריו פירס שהאריך חוזה, מוחמד סרסור ומנור סולומון הצעירים ויוסי בניון, כשבחוד הוצב לידור כהן. 

בדקה ה-24 שער אדיר של קאזאן בבעיטה מחוץ לרחבה הכניעה את צחי גיגי ולמעשה הכריעה את ההתמודדות, אולם במחצית השנייה – גם הודות לחילופים הרבים שעשו שני המאמנים – הצליחה מכבי פ"ת ליזום ובהובלת מנור סולומון ייצרה מספר מצבים טובים, אבל לא השכילה לכבוש ונכנעה במשחק ההכנה הראשון לעונה.


הרכב מכבי פתח תקווה
: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, נאור פסר, רומאריו פירס, דידייה ברוסו, מוחמד סרסור, מנור סולומון, יוסי בניון, לידור כהן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי