לויטה: מחנה ברמה מאוד גבוהה. גלזר: בטוח שנביא תוצאות

עומרי גלזר
עומרי גלזר | ערן לוף

שלושת השוערים של מכבי חיפה התראיינו לאתר הרשמי של המועדון במהלך מחנה האימונים בהולנד: "אנחנו מתאחדים מחוץ למגרש. הגישה של כולם טובה". גיל אופק הצעיר: "כבר עכשיו אפשר לראות את השיפור"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את מחנה האימונים שלה בהולנד ומחר (רביעי) ייערכו הירוקים שני משחקים באותו יום מול ספרטה רוטרדם ולאחר מכן נגד RKC וואלוויק. אוהד לויטה, עומרי גלזר וגיל אופק, השוערים של הקבוצה מהכרמל, התראיינו לאתר הרשמי של המועדון ודיברו על הלך הרוח במחנה והציפיות מהעונה שבפתח.

השוער הראשון אוהד לויטה: "עד עכשיו האימונים ברמה מאוד גבוהה. המחנה מאוד אינטנסיבי, אבל כיף לנו להיות כולם ביחד. אנחנו מתרגשים כל פעם מחדש וכל השחקנים כבר מאוד רוצים ומחכים להתחיל את העונה. אני יכול לומר שאנחנו עובדים מאוד קשה בשביל להצליח. שיחקנו עד עד הרבה משחקים וזה מאוד חשוב בשביל לגבש דרך משחק ומשמעת קבוצתית. הגישה של כולם טובה מאוד ואני מאמין בחברים ומקווה שנצליח העונה. אנחנו עובדים על המון דברים חדשים, סגנון עבודה שונה ומאוד נהנים מכך".

השוער השני עומרי גלזר: "האימונים קשים, יש הרבה אימונים והמחנה ברמה מאוד גבוהה. אנחנו מתאחדים מחוץ למגרש וכמובן שגם במגרש. היו לנו כבר שלושה משחקים, יש הרבה אימונים, אבל אנחנו נהנים מכך ומחכים כבר לעונה שבפתח. אנחנו רוצים להביא תוצאות. יש לנו מאמן שוערים ברמה מאוד גבוהה, שאימן ברמות הכי גבוהות באירופה. אנחנו לומדים ממנו הרבה דברים חדשים ובטוחים שנביא את התוצאות".

השוער השלישי גיל אופק: "נותנים לנו כאן את כל התנאים ואני מקווה שאנחנו מחזירים על כך בעבודה קשה במגרש. המטרה היא אחת – להגיע מוכנים לגביע הטוטו ולאחר מכן גם לליגה. מה שחשוב כעת זה להתחבר, להבקיע שערים ולהראות תצוגות יותר טובות מאשר בשנים האחרונות. כל יום אנחנו לומדים כאן משהו חדש. אנחנו עובדים קשה, אבל האווירה נעימה מאוד ואני חושב שכבר אפשר לראות שיפור. האוהדים עברו תקופות לא פשוטות, אני מקווה שנחזיר להם במגרש".


צפוי להיות השוער הראשון. לויטה (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי