אופטימיות זהירה? הפועל חדרה תציע פשרה לרשם העמותות

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה | דני מרון

לפני הדיון בבית המשפט יציעו בקבוצה לקיים 'מיזוג עמותות' ובמידה שההצעה תתקבל, זה עשוי להגדיל משמעותית את התקציב. חסן מרשים, בלם מקדוני נחת למבחנים

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, הפועל חדרה, קיבלה לאחרונה הודעה כי ב-3 באוקטובר ייערך הדיון בין המועדון לבין רשם עמותות ובו יוחלט אם הקבוצה תקבל את הניהול התקין שמונע ממנה לקבל תוספת של כשבעה מיליון שקלים לתקציב הקבוצה.


כזכור, ברשם העמותות הודיעו כי אינם מאשרים את הנוהל של 'ניהול תקין' וזאת לאחר שמצאו ליקויים בניהול העמותה שניהלה את המועדון לפני מספר שנים.


במידה שבית המשפט יקבל את הטענות של רשם העמותות, עלולה הקבוצה לקבל עונש של מינוס תשע נקודות. למרות הדיון, בחדרה מקווים להגיע לפשרה עם רשם העמותות עוד קודם לכן וכבר בקרוב ישלחו מכתב מסודר ובו יציעו לתקן מספר ליקויים אותם מצאו ברשם העמותות. בין השאר, יציעו לבצע 'מיזוג עמותות' בין העמותה שניהלה את הקבוצה לפני ארבע שנים אז נמצאו ליקויים חמורים לבין עמותה שמנהלת בשנים האחרונות ועליה הועברו שבחים מרשם העמותות.


העמותה החדשה למעשה תבטיח לקחת על עצמה לתקן את מירב הליקויים ובמידה שרשם העמותות יקבל את הפשרה עשויה הקבוצה להגדיל משמעותית את תקציבה עוד לפני פתיחת העונה. "במהלך הימים האחרונים נעשו מספר שיחות בין ראשי המועדון לבין עורכי הדין ואנחנו מקווים שנמצא את הפיתרון להגיע להסדר עם רשם העמותות עוד לפני הדיון הראשון" אישרו במועדון.


מבחינה מקצועית ממשיך המאמן ניסו אביטן לחפש אחר בלם זר. הבוקר (רביעי) נחת במחנה הבלם המקדוני, אלכסנדר דמסבסקי בן ה-25 ששיחק בעונה האחרונה בארמיס מקפריסין. מי שכן מרשים הוא הבלם ירין חסן. חסן שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, ייבחן במשחק האימון בשבת ובמידה שימשיך להותיר רושם טוב יוחתם לעונה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי