כץ נגד בן בסט: סיכומים בעל פה בארץ הם חסרי תועלת

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

בעלי הפועל חיפה דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעזיבתו של הקפטן: "הוא עשה שגיאה גדולה. שבוע לפני, נתתי לאבא שלו עבודה בקבוצה. קלינגר לקח את זה קשה, הוא התאכזב מהדרך בה זה נעשה". וגם: מוחמד גאדיר

(גודל טקסט)

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה, דיבר הערב (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM והתיייחס בין היתר גם לעזיבתו המפתיה של עדן בן בסט, המטרות לעונה הקרובה והאפשרות שמוחמד גאדיר יצטרף.

עזיבת בן בסט: "אני מנתח את זה בצורה מאוד פשוטה: הפועל חיפה עשתה את העונה הטובה בתולדותיה. הסיבה לכך הייתה יכולת מאוד גבוהה של השחקנים ושל הצוות המקצועי. קבוצות אחרות התחיל לרוץ אחרי שחקנים שלנו. קבוצות מישראל ומחו"ל. למרות זאת, הצלחנו להשאיר כ-85% מהסגל ולחזק אותו בעוד שניים או שלושה שחקנים. אני מקווה שנעשה עונה יותר טובה מהעונה הקודמת".

הסיבה לעזיבה של בן בסט: "ניהלתי מו"מ עם הסוכנים הצרפתים שלו והם כועסים עליו מאוד. לא היו חילופי טיוטות, אבל כן היו חילופים דברים עם עורך דינו. עדן בחר לשנות כיוון. אני לא אמרתי לו שאעזוב את הקבוצה. שבוע לפני שהוא החליט לעזוב, אביו ביקש עבודה בהפועל חיפה ואני הסכמתי לבקשתו. אמרתי לעדן שאנחנו נסכם על חוזה חדש וזו לא תהיה בעיה, אבל הסברתי שכרגע קצת קשה לי להתפנות לזה. לצערי, סיכומים בעל פה בארץ ישראל הם חסרי תועלת. בארצות הברית אני יכול לסכם דברים בלחיצת יד ובארץ זה לא ככה. הבטחתי לעדן חוזה לעוד שנתיים והייתה גם לחיצת יד. זו זכותו, אבל לדעתי הוא עשה שגיאה גדולה מאוד".


"בארצות הברית אני יכול לסכם דברים בלחיצת יד". כץ (דני מרון)

הסגל הקיים: "לא הייתה הבטחה שלא קיימתי. הפועל חיפה התחזקה. עדן היה הקפטן והוא היה השחקן מספר אחד בקבוצה. היום ההנהגה הרבה יותר חזקה. יש חמישה שחקנים שלקחו את המנהיגות. קלינגר קיבל את העזיבה של בן בסט בצורה מאוד קשה. היו לו יחסים מיוחדים עם עדן. כאב לו והוא התאכזב מהצורה ומהדרך בה זה נעשה".

מוחמד גאדיר: "דיברנו עם הסוכן שלו. הוא תחת חוזה בהפועל באר שבע וזה תלוי בהם יותר מאשר בנו. אני לא פניתי לאף אחד. אנחנו בדין ודברים עם שישה חלוצים".

המטרות: "הכוונה שלנוו היא להיכנס לפלייאוף העליון, להתמודד על האליפות ולהתמודד גם על הגביע. אחוז גבוה מאוד מהסגל נשאר, כך שיש לנו שחקנים עם יכולת מאוד גבוהה בכל תפקיד. אנחנו צריכים עוד שניים או שלושה שחקנים".

סיום דרכו של דורון אוסידון: "כבר לפני חצי שנה הוא הודיע לי שהוא מחפש קריירה אחרת. איחלתי לו בהצלחה ואני מקווה שהוא ימצא את מה שהוא מחפש".


"זה תלוי בהפועל באר שבע". מוחמד גאדיר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי