הפועל חיפה פנתה רשמית לעכו במטרה לרכוש את אז'ובל

בן אז'ובל
בן אז'ובל | אריאל שלום

אחרי שהסתיימה הבוררות בעניין היורדת ללאומית, מחזיקת הגביע התעניינה בתנאיו של החלוץ. בעכו תיערך היום ישיבה ובה ייקבע מחירו. התקדמות מכיוון גאדיר, בבאר שבע מוכנים להתפשר. החלטה על פאפאזוגלו תתקבל בשני

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה היום (שישי) בחיפושים אחרי שני שחקני התקפה בכדי לרשום אותם למשחקי הליגה האירופית, ושיצטרפו לקבוצה במהרה גם לקראת משחק 'אלוף האלופים' שייערך בשבת הבאה. על פי חוקי אופ"א, הקבוצה העבירה כבר את רוב הסגל כאשר יממה לפני המשחק יכולה חיפה להוסיף עוד שני שחקנים, ועד אז יצרפו עוד שני שחקני רכש שיוחתמו בימים הקרובים.

בראש הרשימה של חיפה נמצא חלוץ הפועל באר שבע מוחמד גאדיר. בכרמל חשבו שהעובדה שגאדיר אינו בתוכניות של באר שבע תאפשר לו להגיע כשחקן חופשי אבל בעלי האלופה אלונה ברקת הודיעה כי היא רוצה תמורתו כ-125 אלף דולר. ביממה האחרונה ברקת התפשרה, ומוכנה לרדת לפחות ממאה אלף דולר, ועדיין בחיפה רוצים להוריד עוד את הסכום המבוקש.

מועמד נוסף הוא בן אז'ובל. חלוץ הפועל עכו כבר היה מועמד בעבר לאדומים, אבל רק אתמול הסתיימה הבוררות בעכו והקבוצה חזרה לידיה של העירייה. בחיפה כבר פנו רשמית לאנשי עכו שהסבירו כי במהלך היום תיערך ישיבת הנהלה, שם יוחלט מה יהיה הסכום שיידרש עבור החלוץ. במידה והמחיר יהיה סביר תיכנס חיפה למשא ומתן בעניינו.

אז'ובל. היה מועמד להפועל חיפה בעבר (אריאל שלום)
אז'ובל. היה מועמד להפועל חיפה בעבר (אריאל שלום)

חלוץ נוסף שייבחן הוא היווני טאנאסיס פאפאזוגלו. האחרון כבר נבחן על ידי קלינגר במחנה האימונים בהולנד וכעת ימשיך להיבחן בישראל וההחלטה לגביו צפויה להתקבל עד יום שני. במועדון בירכו על החתמתם של גיא חדידה וגיא משפתי, שהרשימו את הצוות המקצועי במחנה האימונים השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי