ניצחון ראשון לסכנין במחנה: 1:4 על קבוצה מהליגה השלישית בפולין

אלבן פנישי, מהראן ראדי, גורג' אקפביו, אמיר נסאר
אלבן פנישי, מהראן ראדי, גורג' אקפביו, אמיר נסאר | ערן לוף

בני בן זקן ושחקניו הביסו הודות לשערים של מוגרבי, כליבאת, אזולאי ובדראנה, קלאודמיר נכנס במחצית השנייה. פנישי יקבל זמן נוסף להתאקלם, חטאב יוסט לעמדת מגן ויובא בלם זר. סלימוביץ' לא יצטרף

(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה את מחנה האימונים שלה בפולין והערב (שישי) הביסה 1:4 את הקבוצה המקומית ספרטק דלצ'אצ'ה מהליגה השלישית – ניצחונם הראשון של בני בן זקן ושחקניו במחנה.

סכנין הייתה טובה יותר לאורך כל המשחק ונהנתה משערים של פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי ומידו בדראנה. במועדון הביעו שביעות רצון מהניצחון וציינו את כליבאת שמרשים ונראה כי יהיה חלק חשוב העונה בפאזל של בן זקן וגם את בדראנה הצעיר, שלמרות שרק חזר מפציעה היה הבולט במחצית השנייה. הרכש החדש קלאודימיר פריירה נכנס כמחליף, אחרי שרק הבוקר הצטרף למחנה לאחר חתימתו על חוזה לשנתיים.

בהמשך להגעת קלאודמיר, במועדון הביעו שביעות רצון ממרכז השדה החדש ומחוליית ההתקפה ובטוחים כי הקבוצה ראויה להילחם על מקום בפלייאוף העליון. "זאת תהיה ליגה שיווינית וקשה ולכן היה לנו חשוב לבנות קבוצה איכותית. ההנהלה עבדה ללא לחץ ובתוכנית עבודה מסודרת ובנינו קבוצה טובה. שחקנים כמו ראדי, קלאודמיר ומוגרבי זה שילוב לפלייאוף העליון" אמרו במועדון.

לעומת זאת בחוליית ההגנה עדיין יש לא מעט השגות בצוות המקצועי כאשר הבלם אלבן פנישי לא מרשים בשלב זה ועדיין במועדון נותנים לשחקן זמן נוסף להתאקלמות. המאמן בני בן זקן יחליט בקרוב לגבי הזר הנוסף בקבוצה כאשר בהתחלה הכיוון היה להביא מגן שמאלי, אך כרגע נראה כי יגיע בלם נוסף. מי שהיה אמור לנחות במחנה אך לבסוף לא יגיע הוא הבלם ואחיד סלימוביץ'. בנוסף נראה כי עוביידה חטאב, שחתם לעונה נוספת בקבוצה, יוסט בעיקר לעמדת המגן השמאלי ורק במידת הצורך יהפוך לבלם נוסף.

פנישי, ראדי, אקפביו ונסאר.
פנישי, ראדי, אקפביו ונסאר. "בנינו קבוצה טובה" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי