הפועל חדרה נכנעה 2:1 ללך פוזנן במחנה האימונים בפולין

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

העולה החדשה ערכה משחק ראשון מאז המריאה לאירופה, הבלם הנבחן אלכס דמצ'בסקי שוחרר. במועדון ביצעו ניסיון נוסף להטיס את אג'ידה ופרינס, שלא צלח. הקבוצה לא תצרף עוד שחקנים עד המשחק מול סכנין בגביע הטוטו

(גודל טקסט)

הפועל חדרה נמצאת כבר שישה ימים במחנה אימונים בפולין והערב (שבת) ערכה את ניסוי הכלים הראשון שלה, שלצערה הסתיים בהפסד 2:1 ללך פוזנן החזקה. חדרה עלתה ליתרון בדקה ה-20 משערו של ויסאם רבאח ולאחר מכן אף הגיעה למספר מצבים, אבל ספגה שוויון לקראת סיום המחצית הראשונה. במחצית השנייה ספגה הקבוצה הישראלית שער נוסף שהיה שער עצמי של רבאח. צמד החלוצים אסי גומה ולוסיו מרניאו נעדרו מהמשחק בגלל פציעות.

עוד לפני המשחק אמר המאמן ניסו אביטן: "זה ניסוי כלים ראשון שלנו, בו נוכל לראות אם העבודה שלנו נכונה במחנה. אין לנו הפתעות בסגל ויש לנו לא מעט שחקנים צעירים שעובדים קשה וזאת הזדמנות לראות את החיבור שלנו ואם השחקנים מבינים את הסגנון".

המשחק הווה הזדמנות ראשונה לראות את הבלם המקדוני הנבחן אלכס דמצ'בסקי. אך מיד לאחר ההפסד במועדון החליטו לשחרו לאחר שלא הרשים במשחק מול הפולנים. בצוות המקצועי של חדרה החליטו לחפש אופציות חלופיות. הקבוצה עשויה לצרף את ירין חסן שנמצא במחנה האימונים, אבל נראה שחדרה לא תצרף שחקנים נוספים מלבדו עד למשחק הראשון בגביע הטוטו בשבוע הבא מול בני סכנין.

מי שלא נמצאים במחנה עם הקבוצה הם השוער אוסטין אג'ידה והקשר תומאס פרינס. השניים לא יצאו לפולים בגלל בעיות ויזה ובחדרה ניסו בסוף השבוע לעשות מאמץ נוסף מול שגרירות פולין כדי לפתור את הסוגיה, אבל קיבלו תשובה שלילית והשניים ימשיכו בתוכנית האימונים בישראל. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי