בני יהודה סיימה את המחנה, אבוקסיס: מצפים להתחזק בימים הקרובים

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | צילום: דני מרון

הכתומים נפרדו ב-1:1 מול מיניור פרניק מהליגה השלישית בבולגריה, ירדן שועה כבש. המאמן סיכם את מחנה האימונים: "שמח שהצלחנו לשמור על השחקנים ולהכין אותם בצורה הגופנית הטובה ביותר"

(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה הערב (ראשון) את מחנה האימונים שלה בבולגריה בתיקו של 1:1 עם מיניור פרניק המקומית מהליגה השלישית. ירדן שועה הצעיר, שקיבל קרדיט רב מהצוות המקצועי במהלך המחנה וצפוי להשתלב העונה בקבוצה הבוגרת, כבש את השער לזכות כתומים.

המאמן יוסי אבוקסיס סיכם: "סיימנו מחנה אימונים טוב, עם הרבה דברים שלמדנו על הקבוצה. את המחנה סיימנו במשחק אימון כשאנחנו כבר מאוד עייפים, היה חשוב שנסיים אותו ללא פציעות מיותרות ואני שמח שהצלחנו לשמור על השחקנים ולהכין אותם בצורה הגופנית הטובה ביותר. חוזרים לארץ עם ציפייה להתחזק בשחקנים שישדרגו אותנו ואני מאמין שזה יקרה בימים הקרובים".

בני יהודה, שתשוב מחר לישראל, פתחה בהרכב הבא: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, דן מורי, איציק עזוז, בן תורג'מן, איסמעילה סורו, סתו פיניש, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, אלמוג בוזגלו וירדן שועה.


אבוקסיס לצד גוטמן. מצפים לחיזוק בימים הקרובים (דני מרון)

אמש הודיע המועדון כי צמד הזרים שנבחנו בקבוצה בימים האחרונים, המגן הליטאי בנטה מרקאס והבלם האוקראיני אוצ'יגאבה זוראב, סיימו את המבחנים וההחלטה לגביהם תתקבל בימים הקרובים. בצוות המקצועי צפויים לבחון זרים נוספים ולמעשה עד כה לא הוחתם אף שחקן חדש בסגל הקבוצה.

ביום ראשון הבא תערוך הקבוצה את משחקה הרשמי הראשון בישראל כשתתארח אצל הפועל תל אביב במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי