כליבאת זוכה למחמאות, פושה וג'אבר ייעדרו בשבת

כליבאת מול אורמוש ויובאנוביץ'
כליבאת מול אורמוש ויובאנוביץ' | ערן לוף

בבני סכנין מברכים את חזרתו של החלוץ לקבוצה, אחרי שכבש צמד ובישל ב-1:5 על בושקו החובבנית: "לא ברור מי שיחרר אותו בשנה שעברה". הקשר והחלוץ לא התאמנו השבוע ולא צפויים לשחק מול חדרה בגביע הטוטו

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בבני סכנין לאחר ניצחון שני במחנה האימונים על קבוצת החובבים בושקו זדורץ בתוצאה 1:5. במועדון אומנם מודעים לעובדה שמדובר ביריבה חלשה, אבל עדיין היו מרוצים מההופעה ומהחיבור בין השחקנים. מי שהרשים מעל כולם היה החלוץ מוחמד כליבאת שכבש צמד שערים ואף בישל שער נוסף לשלומי אזולאי.

"לא ברור מי שחרר את כליבאת בעונה שעברה. מדובר בחלוץ מצוין והשחקן הטוב ביותר במחנה האימונים. אין ספק שיהיה לו תפקיד חשוב העונה בקבוצה", אמרו בסכנין. שחקן נוסף שזכה למחמאות היה הקשר קלאודימיר פריירה שפתח בהרכב לצדו של מהראן ראדי. בנוסף במועדון ציינו כי עדיין ישנה התלבטות אצל הצוות המקצועי לגבי הזר הנוסף – אם יגיע לעמדת הבלם או לעמדת המגן השמאלי. נראה כי עד סוף השבוע לא יגיעו שחקנים חדשים וההחלטה בנושא תתקבל בשבוע הבא.

מי שלא שותפו אתמול היו הקשר עטאא ג'אבר והחלוץ ג'ורדן פושה שעדיין פצועים וככל הנראה גם לא יהיו כשירים למשחק בשבת במסגרת גביע הטוטו מול הפועל חדרה. בסכנין הסבירו כי לא מדובר בפציעות קשות, אבל השניים זקוקים למנוחה והעובדה שלא התאמנו ולו אימון אחד השבוע תגרום לכך שכנראה ינוחו גם במשחק הקרוב. "אנחנו לפני עונה ארוכה וכל שחקן משמעותי לנו ולכן ניתן לכל השחקנים את הזמן המקסימלי להחלים מהפציעות ולהגיע מוכנים לליגה", טענו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי