השבוע בתל אביב: כנס בינלאומי ייחודי בנושא טכנולוגיה וספורט

שופט וידאו VAR
שופט וידאו VAR | Gettyimages

למעלה מ-350 אורחים מ-15 מדינות, כולל נציגי ברצלונה, הגיעו לכינוס בו ישתתפו מיטב החברות הטכנולוגיות בתחום הספורט. המארגן, שופט העבר אורן סימניאן: "עד 2020 ישראל תהיה מעצמת ספורט אנד טק"

(גודל טקסט)

מה גורם ל-350 אורחים מלמעלה מ-15 מדינות להגיע לכינוס בינלאומי בתחום הספורט בישראל? אומנם המונדיאל הסתיים וה-VAR כבר עבר, אבל כנראה שיש לישראל הרבה מה להציע ואת כל זה הבין מי שעד לפני שנה נהגנו "לעודד" במגרשים, שופט ליגת העל לשעבר אשר הקים את COLOSSEUM SPORT, מרכז החדשנות הבינ"ל לקידום טכנולוגיות ספורט.

סימניאן יקיים השבוע לראשונה בישראל כינוס בינ"ל בו ישתתפו מיטב החברות הטכנולוגיות בתחום הספורט. הכנס יתחיל היום בקבלת פנים לנציגים הבינ"ל, בניהם מנהל החדשנות של ברצלונה, 10 עיתונאי ספורט וטכנולוגיה בינ"ל, נציג ה-NFL, נציג הליגה הספרדית ועוד.

סימניאן, אשר הקים את חממת הספורט & טק ויזם את הכינוס הבינ"ל, מגדיר את חזונה של COLOCCEUM בצורה ברורה, כפי שרואים את ישראל כמובילה טכנולוגית בתחומי האבטחה, בנקאות והרכב: "אנחנו רוצים לייצר הובלה טכנולוגית בינ"ל בתחום הספורט. עד 2020 ישראל תהיה מעצמת ספורט&טק".

"אני רק האכסניה, את התוכן מייצרות חברות מדהימות שחלקן כבר חברות ענק בתחומי המדיה, חוויית הצפייה, מניעת פציעות, אצטדיונים חכמים ועוד. החל מ LiveU, Pixellot, WSC Sports, Insounz וחברות מבטיחות שעוד נשמע עליהן רבות, כמו PICO שאפשרו לנו חוויות צפיה טובה יותר במונדיאל האחרון, InTheGame, Minute.ly, Tokabot ועוד".

כבר בכנס הקרוב ישתתפו משקיעים רבים שמבינים כי התחום הזה בצמיחה מסחררת, כפי שיציג נציג קבוצת הכדורגל של ברצלונה. אלופת ספרד הציגה הכנסה שנתית של 914 מיליון יורו וגם שם יודעים שהצמיחה תגיע בשנים הקרובות מחיבור לטכנולוגיה, יצירת שותפויות מדיה וחשיבה על מודלים כלכליים חדשים. זו הסיבה שהחליטו בברצלונה לשתף פעולה עם COLOSSEUM ולקחת חלק בכנס ולהתרשם מישראל.

לפרטים נוספים: www.sportstechtlv.com

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי