ורד: סופגים המון חרא, יש גבול לזלזול. אנו בית"ר ירושלים, לא חוג

עידן ורד
עידן ורד | אודי ציטיאט

הקפטן זעם על ההתנהלות בשיחת וואטסאפ שדלפה, לאחר מכן מסר: "לא הייתה כאן כוונה לאיים. מדובר באי הבנה". גורם בקבוצה לספורט1: "הדלפה מביכה, סערה על כלום". לקבוצה חסרים שישה מיליון ש"ח להעברת הסגל בבקרה

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים שהודחה בשבוע שעבר ממשחקי מוקדמות הליגה האירופית, תקיים הערב (18:00, לויטה) משחק אימון נגד הפועל כפר סבא מהלאומית. בימים של משבר כלכלי גדול ובזמן שמחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים אלי אוחנה עושה ככל שביכולתו כדי למנוע את עזיבת עידן ורד, הודלפה שיחת וואטסאפ מתוך קבוצת השחקנים ובה מתוארת התכתבות שמעורבים בה מספר שחקנים ומנהל הקבוצה ניר אפרתי – כשהקפטן הוא מי שנקט בתגובה הקשה ביותר.


על פי תוכן השיחה התבקשו השחקנים להגיע באופן עצמאי למשחק האימון בכפר סבא, אך לאחר תגובה תקיפה מאוד של הקשר עידן ורד, בשם שאר שחקני הקבוצה, הוזמן אוטובוס והשחקנים יגיעו ביחד ממגרש האימונים בבית וגן. "אפרתי תעביר למי שצריך", כתב ורד, שאם לא יהיה אוטובוס שיוצא מבית וגן למשחק, השחקנים לא יגיעו. יש גבול לזלזול בנו ובמקצוע", הוסיף הקשר שעתידו בקבוצה אינו ברור.



לאחר מכן עידן ורד מסר באמצעות דוברות המועדון: "לא הייתה כאן כוונה לאיים. מדובר באי הבנה, כשניר אפרתי מנהל הקבוצה פנה אלינו לא חשבנו שמדובר במחשבה על עניין מספר השחקנים המגיעים מהמרכז ומירושלים. הדבר טופל במיידי מצד המועדון. אין כאן כוונה לפגוע באף אחד. כקפטן של הקבוצה, צר לי שתוכן השיחה הודלף. זה מעשה לא אחראי ופוגעני".






גורם בקבוצה הגיב לפרשה ואמר: "הדלפה מביכה. רוב השחקנים מהמרכז גם ככה אז המאמן לא חשב שצריך אוטובוס. ברגע שהשחקנים ביקשו, יש אוטובוס. סערה על כלום".



ראשי בית"ר ירושלים, מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה והחשב חיים נבון, הגיעו היום לבקרת התקציבים בניסיון הראשון להעברת תקציב המועדון לעונה הקרובה. בתום הפגישה התברר שחסרים כעת לפחות שישה מיליון שקלים, כדי לקבל את אישור הבקרה להעברת הסגל הקיים. אנשי הבקרה אף הפנו את אוחנה ונבון לקבל בטוחות או כספים מהבעלים אלי טביב, שכזכור הכריז שלא ישקיע העונה שום סכום בקבוצה.


המצוקה הכלכלית בה נמצאת בית"ר עשויה להביא לכך שחוזיהם של שחקני הרכש החדשים, ביניהם קרלוס קוויאר, איתמר ניצן ואור אינברום, לא יאושרו והם לא כנראה לא ייכללו בסגל למשחק בגביע הטוטו נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי