ג'יג'י דרסיליה, שחקן נוער במכבי חיפה, נעצר בחשד לסחר בסמים

מכבי חיפה
מכבי חיפה | מכבי חיפה, רשמי

הצעיר, בנו של גיורגי דרסליה ששימש כעוזר מאמן הקבוצה הבוגרת, נעצר באמצעות פעילות משטרתית נרחבת בחשד לסחר ב-100 גרם קנאביס אותם ניסה על פי החשד למכור לשוטר סמוי. מעצרו הוארך עד ליום שישי הקרוב

(גודל טקסט)
חדשות לא קלות למכבי חיפה. שחקן קבוצת הנוער של הקבוצה, ג'יג'י דרסיליה, נעצר בחשד לסחר בסמים על ידי משטרת ישראל. על פי החשד, הצעיר (19) מכר כמות של 100 גרם של הסם מסוג קנאביס לשוטר סמוי. מעצרו הוארך עד ליום שישי הקרוב על ידי שופטת בית המשפט, אביגיל זכריה.


ג'יג'י, שחקן בולט במחלקת הנוער של הירוקים הינו בנו של גיאורגי דרסיליה, דמות מוכרת בנוף הכדורגל הישראלי ששיחק בארת במספר קבוצות ושימש בשנים 2008-2012 כעוזר המאמן של הקבוצה הבוגרת תחת אלישע לוי. עורך דינו של השחקן, שי טובים מסר בתגובה: "לטענתנו, הבחור לא ידע שהתיק שמסר הכיל סם"


בצל הפרשה, בחיפה ממשיכים לעסוק בפן המקצועי. הקבוצה חזרה אתמול (שלישי) לאימונים לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת הקרובה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. המאמן פרד רטן לא שוחח אתמול עם שחקני הקבוצה וכזכור גם לא ערך אסיפה כללית במהלך מחנה האימונים.


היום, הקבוצה תערוך שני אימונים ונראה כי כבר מחר יתורגל ההרכב שיפתח במשחק בשבת. במועדון הביעו שביעות רצון מהחתמתם של שני שחקני הרכש, החלוץ מיכיל קראמר והקשר ג'ורג' מנדג'ק שחתם אתמול רשמית בקבוצה ויצטרף לאימונים.



כעת, במועדון רוצים להתחזק בקשר עידן ורד ומאמינים כי למרות הקשיים במשא ומתן מול ביתר ירושלים, הוא יצטרף בקרוב לירוקים. "השחקן רוצה להיות כאן וביתר צריכה את הכסף, ככה שאומנם זה אולי ייקח שבוע נוסף אבל ורד יהיה שחקן מכבי חיפה" אמרו במועדון. 


הירוקים רצו לצרף גם את שחקנה של מכבי נתניה ניקו אולסק אבל האחרון בחר לחתום על חוזה חדש אצל היהלומים. בחיפה לא לקחו קשה מדי את אי הגעתו של אולסק ואמרו: "הוא התחנן להגיע לפה וזה לא קרה. לא נורא. יש לנו את נטע לביא שייעשה את העבודה".



ורד. בחיפה מחכים (אודי ציטיאט)


בנושא אחר, הקבוצה ממשיכה את מכירת המנויים לעונה הבאה ונראה כי למרות הכישלון בשנים האחרונות, האוהדים הירוקים ממשיכים להראות שנאמנותם אינה תלויה בדבר וגם השנה הקבוצה צפויה להיות עם מספר המנויים הגבוה ביותר בליגה, כשעד כה נמכרו כ-11 אלף מנויים.


ארגון ה'קופים הירוקים', כשבמהלך השנה האחרונה חווה משברים עם הנהלת הקבוצה וסבל ממריבות פנימיות בתוך הארגון, הוציא הודעה רשמית בה נכתב: "עונה חדשה מתחילה , אנרגיות חדשות. ביום שבת הקרוב מכבי חוזרת! זה לא סוד שהעונה האחרונה הייתה עונה מאוד קשה, אולי הכי קשה בכל השנים האחרונות. מכבי הגיעה לתהום מקצועי הכי עמוק בעשורים האחרונים. אחרי עונה שהחלה בתקוות רבות שחלפו מהר מהצפוי, הצטרפו מלחמות לא מועילות בתוך היציע שרק גרמו לאנרגיות עוד יותר שליליות. בלי אגו ועם הרבה תקווה שדברים ישתנו. אנחנו מקווים שגם השחקנים אנשי הצוות והמועדון באים בכוחות מחודשים ומלאי תקוות. רק ביחד נצליח להחזיר את מכבי לאיפה שהיא צריכה להיות. התגעגענו.


ארגון הקופים הירוקים. למרות הכשלונות עומד מאחורי הקבוצה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי