אוגו: להבקיע שישייה בגומלין? עם האנרגיות שלנו והקהל, הכל אפשרי

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | אודי ציטיאט

אחרי התבוסה בזאגרב, קשר הפועל ב"ש עלה ללייב באינסטגרם ונשמע אופטימי: "טרנר גיהנום". בנוסף התייחס לאנסטיס ("שוער מעולה. האשמה על כולם"), עתידו ("אם ב"ש תרצה שאפרוש במדיה, למה לא?") ועוד נושאים רבים

(גודל טקסט)

אחרי התבוסה 5:0 לדינמו זאגרב, קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו ענה לשאלות האוהדים בעמוד האינסטגרם, ונשמע אופטימי למרות הכל: "קיבלנו חמישייה בזאגרב ואני בטוח שאנחנו יכולים להחזיר חמישייה משלנו בטרנר. האצטדיון שלנו הוא גיהנום לכל קבוצה יריבה בזכות התמיכה של האוהדים שלנו. הייתי סופר עצוב אחרי המשחק וכמוני כל הקבוצה". בנוסף התייחס הניגרי לשוער היווני יאניס אנסטיס שספג את רוב האש בעקבות יכולתו הרעה: "אנסטיס שוער מעולה וג'נטלמן, בבקשה בואו נפיל את האשמה על כולם ולא על שחקן ספציפי".

"איבדנו ריכוז במהלך המשחק וזה עלה לנו ביוקר. למדנו את הלקח. אי אפשר לחיות בעבר", המשיך אוגו בנוגע לתבוסה והסתכל קדימה: "מחרתיים יש לנו משחק חשוב על התואר הראשון של העונה. נרדמתי בשעה מאוחרת כי חשבתי על המשחק. התעוררתי עצוב, אבל אז הבנתי שחייבים להניח לעבר. אני לא יכול לחכות כבר לעלות למגרש ולתקן את הטעויות. להבקיע שישייה בגומלין? עם האנרגיות שלנו והקהל, הכל אפשרי. זו המנטליות שלי. תמיד מאמין".

הניגרי גם התייחס לעתידו בבירת הנגב ושפע מחמאות לקבוצתו: "אם הפועל באר שבע תרצה שאפרוש במדיה, למה לא? אני מרגיש פה כמו בבית. אלונה ברקת? מקסימום כבוד לנשיאה שלי. ברק בכר הוא המאמן הכי טוב בישראל. ג'נטלמן. טוני וואקמה הוא השחקן הכי טוב בישראל ומי שמתעסק איתו מתעסק גם איתי". בנוסף התייחס גם למצב במדינה: "האירועים בעזה? אני מרגיש בטוח בישראל. שאלוהים יברך את החיילים ששומרים על המדינה".


אוגו. אופטימי למרות החמישייה (אודי ציטיאט)

הקשר נשאל גם על היריבות עם מכבי תל אביב וידע לפרגן: "היא תמיד איום גדול עבור הפועל באר שבע. אתה תמיד צריך להיות דרוך ומוכן כשאתה משחק נגדם. אני רוצה שמכבי תל אביב תנצח באירופה כי זה יעזור לכדורגל הישראלי להיות על המפה וזה גם חשוב לדירוג של הקבוצות הישראליות".

"אני שמח שהפועל תל אביב חזרה לליגת העל, הם ראויים להיות כאן בגלל האוהדים", המשיך אוגו לענות לשאלות בנוגע לכדורגל הישראלי. "האוהדים של בית"ר ירושלים קשים, אבל אני אוהב את זה כי זה הופך את הכדורגל בישראל לנהדר. להפועל חיפה הייתה עונה מדהימה. הם נתנו לנו פייט אמיתי. אני שמח עבורם. ערן זהבי הוא אחד השחקנים הכי טובים ששיחקתי מולם בישראל".

העובדה שהיה חלק מסגל נבחרת ניגריה במונדיאל, אך לא שיחק: "אני עצוב שלא קיבלתי את ההזדמנות לעזור לנבחרת שלי במונדיאל ברוסיה. כדורגל זה החיים שלי. זה תרבות והמשחק מאחד אנשים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי