חשש בחדרה: שחקני רכש לא ישחקו מול סכנין בגביע הטוטו

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

אצל העולה החדשה עוד לא השלימו את העברת תקציב המינימום בבקרה, ורק נבחנים ושחקני העונה שעברה יוכלו לשחק. היו"ר, אורן גולן, ייפגש עם אבי לוזון לגבי יובל שבתאי

(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה אמש (רביעי) ממחנה האימונים בפולין שם ערכה שני משחקים, כאשר הפסידה לקבוצת המילואים של לך פוזנאן וסיימה בתיקו מאופס מול אומוניה ניקוסיה הקפריסאית. המאמן ניסו אביטן הביע שביעות רצון הן מהקטע המקצועי והן מהקטע החברתי וכעת במועדון ינסו לפתוח את העונה בצורה טובה כאשר ישחקו בשבת מול בני סכנין בגביע הטוטו.


במועדון טרם ידוע מי השחקנים שיעמדו לרשות אביטן במשחק כאשר הקבוצה טרם עברה סופית בבקרה התקציבית. כידוע, התקציב שהוגש הינו תקציב המינימום, אולם כדי לסיים את התהליך יש להגיש את הערבויות הרלוונטיות.


אנשי הקבוצה מקווים לעשות זאת בהקדם, ובמידה שלא, יאלץ אביטן לעלות עם שחקנים מהעונה שעברה ועם הזרים החדשים שיעלו למשחק כנבחנים, דבר שמותר במשחקי גביע הטוטו.


מדובר בבלם מקסים ימריקוב שאומנם הרשים במחנה האימונים, אבל טרם התקבלה החלטה סופית לגביו. שחקן נוסף הוא הקשר, פרדי פלומיין, שכבר חתם רשמית והיה אחד הבולטים במשחקי ההכנה. מי שלא יוכל ליטול חלק במשחק הוא החלוץ הברזילאי לוסיו, לאור העובדה שלפני שנה היה רשום בתחילת העונה במדי הפועל באר שבע ולפיכך אינו יכול להירשם כ'נבחן'.


במקביל בודקים אופציות נוספות לחיזוק ובין השאר מדובר בבלם/מגן מכבי חיפה יונתן לוי. במועדון אישרו את הפרסום בספורט1 לפיו ישנו סיכום עקרוני בין שני המועדונים בנושא אבל בחיפה דורשים שהשחקן ישחק כ-60 אחוז מדקות משחק ואילו בחדרה מוכנים להתחייב ל-30 אחוז. בכל מקרה נראה כי הצדדים יגיעו לכדי סיכום.


מי שלא בטוח שיגיע הוא הקשר יובל שבתאי. אביטן רוצה את הקשר, אבל מחלוקות כספיות מונעות את המעבר. במהלך הימים הקרובים ייפגש יו"ר חדרה אורן גולן עם יו"ר פתח תקווה אבי לוזון בכדי שהאחרון יירתם לטובת העניין וישתתף בשכרו של שבתאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי