המשטרה אישרה לסכנין לארח בדוחא שבוע אחד ללא קרוסלות

אצטדיון דוחא
אצטדיון דוחא | מאור אלקסלסי

לאחר ההתערבות של הדרג הבכיר אושר המגרש הביתי של הקבוצה למשחק גביע הטוטו, אבל במשטרת ישראל הבהירו שהעניין חייב להיות מטופל עד לפתיחת הליגה

(גודל טקסט)

לאחר שנים רבות בהן בני סכנין התחילה את העונה במגרשים שונים ולא בדוחא, כשהשיא הגיע בעונה האחרונה כאשר רוב העונה שיחקה הקבוצה מחוץ מגרשה הביתי, נראה כי בשבת הקרובה יוכלו להגיע אוהדי סכנין לדוחא למשחק הבית במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו מול הפועל חדרה.

כפי שפרסמנו כבר ביום שלישי, משטרת ישראל הודיעה כי היא אוסרת על אירוח המשחקים בדוחא בשל אי הצבת קרוסלות ביציע האוהדים. בסכנין זעמו על הטענות ואף ציינו כי ישנם מגרשים רבים בארץ ללא קרוסלות ושצריך להיות איסור כולל על כולם שלא לאפשר את האירוח באותם המגרשים. ראשי המועדון אף פנו ביממה האחרונה לדרג הבכיר במשטרת ישראל בכדי למנוע את המהלך ולאחר שיחות במהלך שעות הלילה אתמול והבוקר, הוחלט במשטרה לאפשר את המשחק הביתי הקרוב לקבוצה, אך הבהירו כי הנושא חייב להיות מטופל כבר בשבוע הבא.

יותר מכך, במשטרה הודיעו כי במידה שהעניין לא יטופל, לא תוכל הקבוצה לשחק במשחקי הליגה בדוחא. במועדון אישרו את ההודעה של המשטרה וציינו כי מדובר בבעיה שהייתה ידועה מראש ותטופל בקרוב. "חשוב לנו שהאוהדים הרבים שלנו ייהנו מהמשחק שלנו במגרש הביתי", אמרו במועדון.

מבחינה מקצועית, חזרה הקבוצה אתמול ממחנה אימונים בפולין וכבר היום צפוי המאמן בני בן זקן לתרגל את ההרכב שיפתח במשחק הקרוב. מי שככל הנראה לא ייטלו חלק במשחק הם הקשר ג'אבר עטאא והחלוץ ג'ורדן פושה שהיו פצועים במהלך השבוע האחרון ואף לא שיחקו בשני משחקי האימון של הקבוצה במחנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי