הפועל ת"א תגיש מחר אישורים לבקרה, גאדיר ובראון מועמדים

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | הפועל תל אביב - האתר הרשמי

אחרי שהתקציב לא עבר אישור, האדומים יגישו מחר את החסר ובוחנים אפשרות לצרף שחקן או שניים. דמארי שב לאימונים אך לא צפוי לפתוח מול בני יהודה. הקפטן יהיה אוראל דגני

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה לליגת העל לאחר עונה אחת בלבד בליגה הלאומית, ומחר (ראשון, 19:45) תזכה לטעימה ראשונה ממנה בגביע הטוטו באצטדיון המושבה נגד בני יהודה. האדומים לא עברו את הרישום ברשות לבקרה התקציבית והם אמורים להשלים את החסר מחר בבוקר ולהביא אישורים על סכום של כשלושה מיליון שקלים כדי לייצר תקציב הקרוב ל-30 מיליון שקלים.

עד לאישור התקציבי מחר, עדיין לא ברור אם כל השחקנים בסגל של המאמן קובי רפואה יוכלו לשחק מחר. בהפועל תל אביב הבהירו כי הקבוצה תעבור מחר את הרישום והתקציב הכספי יאושר לעונת 2018/19. המאמן קובי רפואה קיבל עד עכשיו את רועי זיקרי, רובי לבקוביץ', רוג'ר ברנרדו, אדבינס גירדבאינס, ירין פרץ, עמירן שקלים, רז כהן, אחמד עאבד ועומר דמארי כשחקנים חדשים לאחר שעשרה שחקנים מהעונה שעברה עזבו. בקבוצה בוחנים מהלך לצרף שחקן או שניים נוספים ובין המועמדים נמצאים מוחמד גאדיר והקשר וובה בראון שניהם מהפועל באר שבע.

החיבור המקצועי שנועד לגבש את ההרכב הראשון, החל במחנה האימונים בפולין בו קיימה הקבוצה שלושה משחקים, בהם ניצחה באחד ואת האחרים סיימה בתיקו. חלוץ הרכש עומר דמארי, שעזב את מחנה האימונים בפולין בשל סיבה פרטית, שב לאימונים וההחלטה אם יהיה בסגל בשל חוסר באימונים תתקבל רק מחר. בכל מקרה, דמארי אינו מתוכנן לפתוח בהרכב והקפטן במשחק אמור להיות אוראל דגני.


דמארי. חזר לאימונים (הפועל ת"א, רשמי)

ההרכב המשוער: אריק ינקו, עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן , ניר לקס, רוג'ר ברנרדו, רמזי ספורי, אחמד עאבד, רועי זיקרי, פייסל מוליץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי