קלינגר: לא בטוח שהיה נכון מקצועית לבן בסט ושיימן לעבור לב"ש

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

המאמן החיפאי מרוצה לאחר הזכייה בתואר הראשון: "לא יודע אם ב"ש נרדמה מהדיבורים שלנו, זה לא ענייני. לא נשארו להם שחקנים לקחת". פלקושצ'נקו לגבי המעבר לבאר שבע: "בינתיים אני בהפועל חיפה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בקרב אנשי הפועל חיפה לאחר הזכייה בתואר אלוף האלופים, ולא פחות מכך, מהדרך בה נעשה הניצחון וגם מכיוון שהיריבה הייתה הפועל באר שבע. במועדון לא הסתירו גם לפני המשחק את התחושות הלא טובות בין שני המועדונים לאור העובדה שהאלופה העבירה הקיץ לשורותיה גם את שמואל שיימן ובעיקר את עדן בן בסט. "זה ניצחון סופר מתוק. כאילו זכינו בשני תארים- תואר אלוף האלופים ותואר הצדק שנעשה לאור המחטף של באר שבע בקיץ" אמרו בהפועל חיפה.

במועדון מהכרמל שיבחו את השחקנים המחליפים ששותפו במשחק, ובעיקר אלה שהגיעו הקיץ כמו חן דילמוני, נס זמיר, גיא חדידה וגיא משפתי. האחרון הרשים כאשר עלה כמחליפו של דור מלול ופרט לעבודה ההגנתית הטובה, היה גם משמעותי בחלק ההתקפי. במועדון ציינו גם את השוער רן קדוש שעצר את הפנדל שהביא לתואר בסיום.

בכל מקרה, אחד הגיבורים הראשיים בסיום היה מאמן חיפה ניר קלינגר שכהרגלו היה חד לאחר המשחק: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה באירופה. התואר הזה חשוב ויפה, ומגיע קרדיט ליואב כץ והשחקנים. לא שיקרנו כאשר אמרנו שלא היה פשוט להתכונן ונגיע עם הרכב משני ושמונה שחקנים חדשים פתחו במשחק. אני לא יודע אם באר שבע נרדמו מהדיבורים שלנו, אבל זה לא ענייני"

קלינגר התייחס גם לממן, שיימן ובן בסט ואמר: "כולם יודעים מה מערכת היחסים שלי עם חנן, עדן ושמואל. אני לא שמח לאידם. לא בטוח שזה נכון מקצועית עבור עדן ושמואל לעבור לבאר שבע, אבל אני הולך עם האמת שלי ומי שהלך הלך. עברנו ימים קשים במחנה, שפתאום משום מקום ראינו את בן בסט אורז מזוודות ואנשים היו בדאון והמזל שלנו שגם הצוות המקצועי וגם יואב הרים אותם. להפועל חיפה יש רוח וגאווה של המועדון וזה דוחף אותנו קדימה".


בן בסט. טעה מבחינה מקצועית? (דני מרון)

על הרכש אמר המאמן: "יש מספר שחקנים שאנחנו רוצים, אבל בראש ובראשונה רוצים חלוץ מהיר. לא נתחזק בכל מחיר, אבל כבר הוכחנו בעבר שהסבלנות שלנו משתלמת. אם עוד שחקן יעבור לבאר שבע? לבאר שבע אין יותר שחקנים לקחת".

הקשר מקסים פלקושצ'נקו אמר לאחר המשחק: "כל אחד רוצה לנצח ולזכות. לחצו עלינו בתקשורת ואמרו שנבוא עייפים. שחקנים חדשים קיבלו את ההזדמנות". כשנשאל לגבי ממן, שיימן, ובן בסט שספג קללות, ענה: "כיף לראות אותם בכל משחק ולשחק נגדם. היה קומץ שקרא לעדן. אני מבין אותם כי הם מאוכזבים". בנוסף הקשר התייחס לעתידו ואמר: "כרגע אני שחקן הפועל חיפה".

חלק מהשחקנים ייצאו כבר מחר לאיסלנד וחלק אחר יצטרף ביום שלישי בבוקר כאשר המטרה לערוך את האימון הראשון באיסלנד ביום שלישי אחר הצהריים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי