מגן דני נחת למבחנים בסכנין, עתידו של זגורי ייבחן מחדש

פטריק דה סילבה
פטריק דה סילבה | אתר רשמי

במועדון מקווים להתרשם מהדני/ברזילאי פטריק דה סילבה ביום שלישי מול מכבי חיפה. אין כוונה לצרף ישראלים, בן זקן ייפגש עם ההנהלה וידון באפשרות שהקשר יישאר

(גודל טקסט)

בני סכנין אומנם סיימה אתמול בתיקו ביתי ללא שערים מול הפועל חדרה, אבל במועדון כמעט שלא התייחסו לתוצאה לאור העובדה שהתייצבו למפגש ללא שחקני הרכש ואפילו בלי אנשי הצוות המקצועי שצפו במשחק מהיציע לאחר שלא עברו בבקרה התקציבית.

"לא היה מה ללמוד יותר מדי מהמשחק, פרט לכך ששחקני הרכש יצטרכו לתת את הטון העונה אם אנחנו רוצים להשתפר בניגוד לעונה שעברה", אמרו במועדון. במהלך השבוע צפויה להיערך פגישה בין המאמן בני בן זקן לבין ההנהלה כדי לקבל דו"ח על השבועות האחרונים ולהחליט מה יהיה החיזוק הסופי לקראת פתיחת הליגה.

במועדון הצהירו כי יש כוונה לצרף מגן זר ובסוף השבוע נחת בישראל המגן הדני/ברזילאי פטריק דה סילבה בן ה-23, בן לאב דני ואם ברזילאית ששיחק בברונדבי ואף רשם שמונה הופעות בנבחרת דנמרק הצעירה. במועדון מתכוונים לבחון אותו בימים הקרובים והוא ככל הנראה ישותף במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה ביום שלישי. בשלב זה ציינו במועדון כי אין כוונה להתחזק בשחקנים ישראלים ואם דה סילבה ירשים ויחתום אז הוא יהיה שחקן הרכש האחרון של הקבוצה, כך לפי התכנון.

מי שעתידו לא ברור הוא הקשר ישראל זגורי, שהרשים בתחילת ההכנות לעונה הקרובה, אבל רגע לפני היציאה מהמחנה קיבל הודעה כי אינו בתוכניות. לאחרונה עלו תהיות לגבי עתידו ונראה כי בן זקן יבחן שוב אופציה להשאירו. גורם בהנהלה אישר ואמר: "נשב עם המאמן ונקבל כל החלטה שלו. אם הוא יחשוב שזגורי ראוי להיות, אז הוא יהיה כאן".


זגורי. הכל תלוי בבקשתו של המאמן בני בן זקן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי