מאור קנדיל חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב

מאור קנדיל
מאור קנדיל | עדי אבישי

הצהובים הכריזו על צירופו של מגן בני יהודה, שלאחר מו"מ ארוך יעבור לקריית שלום תמורת ארבעה שחקנים: מאוויס צ'יבוטה, דור ג'אן, סוהיל ארמלי ושגיב יחזקאל. ב-21:00: יצפה מהיציע במשחק מול בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח הערב (21:00) את בית"ר ירושלים ברבע גמר גביע הטוטו, אבל עוד קודם לכן בישרו הצהובים על שחקן הרכש החמישי לעונה: כצפוי, המגן הימני מאור קנדיל עבר מבני יהודה תמורת לא פחות מארבעה שחקנים – דור ג'אן, סוהיל ארמלי, מאוויס צ'יבוטה ושגיב יחזקאל. קנדיל חתם לשלוש שנים בקריית שלום, עם אופציה להארכת החוזה בשנתיים.

לפי מתווה העסקה בין המועדונים, כעת הזכויות על כרטיסיהם של ג'אן (חתם לשלוש שנים), ארמלי (ארבע שנים) וצ'יבוטה (שלוש שנים) יתחלקו שווה בשווה בין המועדונים ואילו יחזקאל יעבור לקבוצתו של יוסי אבוקסיס בהשאלה לעונה, כשלכתומים חוזה חתום לפיו אם הצהובים יבחרו שלא להחזירו לסגל הוא ימשיך לשלוש שנים נוספות. הצהובים סימנו את קנדיל בן ה-24 כבר באוקטובר 2017, לפני כשנה, כמחליף אפשרי לאלי דסה שמסיים את חוזהו בקיץ 2019 ואין מולו התקדמות בניסיון להאריכו וגם כדי ליצור מול דסה תחרות על ההרכב.

קנדיל, שילבש את החולצה מספר 30, אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני מאוד נרגש להגיע למועדון כמו מכבי תל אביב. עבדתי קשה מגיל מאוד צעיר על מנת להגיע לרגע זה ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לבני יהודה על התקופה היפה שהייתה לי שם. אחרי קיץ לא קצר אני שמח שהגענו לרגע הזה ועכשיו נשאר לי רק להוכיח את עצמי במגרש".

מנספורד וקנדיל במעמד החתימה (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף באתר הרשמי: "זוהי העברה שעבדנו עליה במשך כל הקיץ וזוהי עסקה נוספת במסגרת העסקאות שהצלחנו לסגור בתנאים מהם אנחנו מרוצים. לשחקנים שעוזבים את מכבי במסגרת מתווה העסקה לרכישת מאור קנדיל, ברצוני לאחל את מלוא ההצלחה בעתיד. כל השלושה גדלו במחלקת הנוער של המועדון ותמיד היה לנו לעונג שהשתייכו למכבי ת"א. בנוגע למאור, הוא שחקן שעקבנו אחריו זמן רב. מאור המשיך לפרוח בבני יהודה ואנו מאמינים שעכשיו הוא הזמן המתאים לצרף אותו למשפחת מכבי. מאור הוא אחד המגנים הצעירים הטובים בישראל ואני מחכה לראות את הקריירה שלו מתפתחת במדים הצהובים כחולים של מכבי. ברוך הבא מאור".


קנדיל לובש את המדים הצהובים-כחולים (האתר הרשמי)

קנדיל גדל בשמשון תל אביב והצטרף למחלקות הצעירות של בני יהודה כבר בגיל 12, אבל בבוגרים שיחק כמושאל גם במכבי קביליו יפו ובהפועל רמת השרון. הוא כמובן זכה עם בני יהודה בגביע המדינה בעונת 2016/17 על חשבון מכבי תל אביב, בעונה בה תפס מקום של קבע ב-11 של הכתומים.

כאמור, בני יהודה הודיעה במקביל על החתמת מאוויס צ'יבוטה לשלוש שנים, דור ג'אן לשלוש שנים, סוהיל ארמלי לארבע שנים וגם שגיב יחזקאל שהושאל לעונה חתם על חוזה לשלוש שנים נוספות, בתנאי שהצהובים יבחרו שלא להחזירו לסגל.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי