ניר קלינגר: אני רוצה לצרף את ערן לוי להפועל חיפה

ערן לוי עם ניקיטה רוקאביצה
ערן לוי עם ניקיטה רוקאביצה | ערן לוף

אחרי ששוחרר רשמית ממכבי נתניה, מאמן מחזיקת הגביע דיבר בתכנית הספורט של 103FM ושפך אור על האפשרות שהשחקן הוותיק יגיע לקבוצתו: "אף אחד לא יוותר על שחקן ברמתו. אם יואב כץ יחליט שיש תקציב, אני אשמח"

(גודל טקסט)

ניר קלינגר, שזכה בתואר אלוף האלופים עם הפועל חיפה אחרי ניצחון בפנדלים על הפועל באר שבע, דיבר הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לצירופו האפשרי של ערן לוי שמוקדם יותר הערב שוחרר ממכבי נתניה באופן רשמי.


"אני רוצה את ערן לוי, אף אחד לא יוותר על שחקן ברמתו", פתח קלינגר את דבריו והסביר. "אם יואב כץ יחליט שיש תקציב להביא אותו, אז כמובן שאני אשמח למרות שאני לא אוהב לחטוף שחקנים שרק עכשיו עלו על המדף. אני מעדיף לעבוד לפי תכנית מסודרת. אנחנו לא קבוצה שיכולה להעמיד תקציבים כמו הגדולות, אז צריך לעשות את החשבון האם ערן לוי יכול להשתלב בסגנון ובשיטת המשחק שלנו. אלון תורג'מן, לדוגמא, היה אחד השחקנים שרץ הכי הרבה בקבוצה בשנה שעברה. אני לא אומר שערן לוי לא יכול לעבוד, אבל בהפועל חיפה החלוצים עובדים".


האם מתקיים משא ומתן עם ערן לוי: "אני לא דיברתי איתו. לא הצעתי לערן חוזה, לא ניסיתי לפתות אותו ולא אמרתי לו לבוא להפועל חיפה. יותר מזה, אני די נתתי כתף קרה לעניין הזה כי ידעתי שזה עלול לבוא על חשבון רכש אחר שאני רוצה להביא. אני יכול להגיד ליואב כץ לא, אבל עד היום בשלוש שנים של עבודה משותפת לא היה מצב שלא הגענו להסכמות על שחקן מסוים, אז למה שזה יקרה עכשיו?".


קלינגר הוסיף: "אני אוהב לבנות קבוצה שעובדת, אבל כמובן ששחקן ברמתו של ערן לוי גורם לי לחשוב פעמיים. הוא יכול לתת להפועל חיפה את המספרים שחסרים לה, אבל מצד שני אני אצטרך לעשות חשיבה מחדש מבחינה מקצועית וזה לא פשוט. כרגע, זה עדיין לא התבצע ואנחנו מרוכזים במשימה שיש לנו ביום חמישי באיסלנד".


בהפועל חיפה הופתעו משחרורו של לוי ושמו עלה כמועמד לחזק את המועדון. בעבר ציין לא פעם הבעלים יואב כץ שהוא היה שמח לראות את השחקן שב לקדנציה נוספת במועדון. מאידך קלינגר עצמו הבהיר כי אומנם היה שמח לראות את לוי בקבוצתו אבל העדיפות הראשונה שלו היא להביא חלוץ מהיר או מגן שמאלי בכיר. כץ ישוחח הלילה עם קלינגר וינסה לשכנע אותו לשנות את התכנית ולנסות ולבנות את הקבוצה סביב קפטן מכבי נתניה לשעבר. 




סיים את דרכו במכבי נתניה. ערן לוי (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי