פרסום ראשון: נציגיו של בן חיים בשיחות עם הפועל באר שבע

טל בן חיים
טל בן חיים | אריאל שלום

הבלם שסיים את דרכו במכבי תל אביב מעוניין להישאר בישראל ולהמשיך לשחק בליגת העל, לספורט1 נודע על ניסיונות לשדכו לאלופת המדינה. גם הפועל רעננה ומועדון ספורט אשדוד מעוניינת לצרפו

(גודל טקסט)
האם אנחנו בדרך לאחת העסקאות המפתיעות של הקיץ? לספורט1 נודע הלילה (בין ראשון לשני) שנציגיו של טל בן חיים הבלם משוחחים עם גורמים בהפועל באר שבע במטרה לצרפו לאלופת המדינה.


לאור היכולת הירודה שהציג עד כה שיר צדק שחזר מהשעיה ארוכה ופציעתם של חאתם עבד אלחמיד ומיגל ויטור, בן חיים בהחלט עשוי להוות פתרון נוח ולא יקר עבור ברק בכר ואלונה ברקת מאחר והוא שחקן חופשי.


בן חיים (36) מעוניין להישאר בישראל ולשחק בליגת העל בעונה הקרובה ומעבר לשיחות הראשוניות עם הקבוצה מבירת הנגב, גם מועדון ספורט אשדוד והפועל רעננה הביעו עניין בשירותיו והן מעוניינות לצרפו.


בן חיים, יליד ראשון לציון, החל את הקריירה במכבי תל אביב ובקיץ 2004 עבר לבולטון בה החל את הקריירה האירופית שלו כשבהמשך שיחק גם במועדוני פאר כמו צ'לסי ומנצסטר סיטי ובהמשך גם בסנדרלנד, פורטסמות', ווסטהאם, קווינס פארק ריינג'רס, סטנדרד ליאז', וצ'רלטון.


בקיץ 2015 הבלם חזר למכבי תל אביב בה לא הצליח לזכות באחד משני התארים החשובים, אך הניף את גביע הטוטו בעונה החולפת, ולאחרונה קיבל כזכור הודעה שהוא אינו בתכניות של הצהובים לעונה הבאה ושוחרר מהמועדון.

 
 


יחזק את מרכז ההגנה של באר שבע? בן חיים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי