הבלם הקונגולזי סלביד דיקאמונה סיכם בבני סכנין

קלביד דיקאמונה
קלביד דיקאמונה | Gettyimages

לאחר מעקב של שבועיים, בקבוצה הוחלט להחתים את הבלם שינחת הלילה בישראל. צפוי לשתף פעולה עם פאנישי. דה סילבה ייבחן עד סוף השבוע. במועדון מתלבטים אם להישאר אם חמישה זרים

(גודל טקסט)

בני סכנין אומנם לא העבירה את הקבוצה בבקרה התקציבית ושוב תעלה בהרכב חסר הערב (שלישי) למשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה, אבל בינתיים במועדון חושבים על רכש נוסף. הבלם הקונגולזי, קלביד דיקאמונה, סיכם את תנאיו במועדון וינחת הלילה בישראל. דיקאמונה, בן ה-28, שיחק בעונה האחרונה בפלטניאס היוונית ועוד קודם לכן שיחק בליגה הצרפתית ובליגה האנגלית. בסכנין עקבו כשבועיים אחר השחקן והחליטו להחתימו.

במועדון ציינו כי אין כל קשר בין ההחתמה של בלם חדש לבין אי שביעות רצון מהבלם אלבין פאנישי והשניים צפויים חלק ממרכז ההגנה של הקבוצה. "המטרה שלנו היא לשחק במספר שיטות ולא מן הנמנע שנשחק עם שלושה בלמים כולל סארי פלאח או מארון גנטוס", אמרו במועדון. בנוסף, במשחק מול חיפה ייבחן המגן הדני-ברזילאי פטריק דה סילבה. האחרון יישאר בישראל עד סוף השבוע ורק אז תתקבל החלטה לגבי עתידו. במועדון טרם החליטו אם להישאר בשלב הראשוני עם חמישה זרים בסגל בכדי לקבל מענק ממנהלת הליגה או בכל זאת להחתים שישה.

מבחינה מקצועית, כאמור, שוב תשחק סכנין ללא שחקני הרכש אמיר נאסר, מהראן ראדי, קלאודימיר פריירה וגורג אקפביו. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, במועדון חושבים מחדש לגבי עתידו של הקשר ישראל זגורי שאף ייכלל הערב בסגל הקבוצה וצפוי לקבל דקות משחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי